Teràpia Cognitiva-Conductual

U nostru pensamentu determina i nostri sentimenti, l'attitudini, à dui è di l'altri. I Pensieri di rimbursà solu suluzioni è ezioni rilativi. Ogni omu ùn hè micca contru à i so penseri chì genera un risultatu riescitatu, una cumunione sana cun altra persona. Ma succede chì, senza dà un cuntu, i pirsuni si pò fà offensione à i parolle di l'altri, ma ùn ci era micca una intenzione malefica in queste rimarche. A maiò parte di i prublemi psicologichi di ogni persunale consistanu à a percepzione perda di u mondu circundante è di e persone, è idee di cunvenzioni supra a rialtà. A terapia cognitiva piace u so obiettivu principale l'analisi è u cambiamentu in i punti di vista è e credenze di l'individuu.

Stu tipu di terapia hè unu di i modi più cumuni è più efficausi in psitoterapia moderna. Hè fundatu à righjigliani emozioni inadecuate in e pertinenti.

I tecniche di terapia cognitiva sò in i seguenti:

  1. Ansietà (inclusi l'ansietà in panicu).
  2. Dipressione (muderatu puru moderatu, chì era guaritu in i psiquiatri).
  3. Sindrome di u doloru crònicu.
  4. E disordini d'alimentazione (inclusi u overeating).
  5. Diversi fobianti sociali (timore di parlà à u publicu, u timore di u stadiu, teme à l'esami).
  6. Dependenziali chimichi (per esempiu, l'alcoholismu è l'addiction di droga).

U benefiziu di a terapia cognitiva hè chì hà una direzzione scientifica (hà in u so fundazione una basa in a forma di l'ultime recent achievements in neurophysiology and psychology). À a fine di u trattamentu, ogni risultatu ponu esse verificatu cù prucedenzi speciale adattati.

Struttura di trattamentu

U schema di trattamentu cugnitivu hè custituitu di passi successivi cù feedback da u paci. A relazione paciente è psicoterapeuta hè basatu nantu à rispettu mutuale. Sicondu parechji anni di ricerca, e persone à quale sò tecnichi di a terapia cognitifichi di cumportamentu sò stati appiicati appieganu un successu ancu in i zoni chì anu creatu chì ùn puderanu micca. Questu hè chì u trattamentu ùn hè micca solu una migliura tempora. A volte una terapia hè cumminata cù l'adopzione di i medicazione adattati.

Metu di a terapia cognitiva-cumportamentale

A terapia cognitivu-cumportamentale hè un accostu per quale ci hè un cambià di penseri, imagine mentale per aiutà à sopra à l'imaghjiniali o emutivu. Stu tipu di terapia sicoterapéutica pò formate abiti chì aiutanu à ridette di stereotipi dannui, ecc.

Ci hè una quantità numerosa di tecniche è tecniche usati per a guariscenza di u paci. Duranti i session, u terapista suggerisce chì u paciistu detaranu i pinsamenti chì anu un'esèrcitu parasitarii nantu à u pensamentu di u paciistu, è cusì intenta cambià u focu à mezu à i punti di prublemi chjamati Socratovsky ("Quale hà dettu chì tuttu hè male?", "Perchè ellu decide chì questu seria cusì per sempre ", etc.). Ma un cambiamentu in modu di pensà ùn hè micca abbastanza per una cura completa, cusì una certa fisica cognitiva-compulsae (formazioni di cumunicazione, auto-formazione, meditazioni) hè ancu usatu. Aiutanu à cambià u pensamentu di u paci di negativu à più ottimista, è ancu per acquistà un certu modu di cumpurtamentu.

Sicondu a ricerca psicologica muderna, stu tipu di terapia hè unu di i medii più efficausi di trattà i disordini mentali. In a psicoterapia occidentale, hè una tècnica di trattamentu cumuni, chì mostra risultati successi per un tempu stupenditu. E un psiquiatre rossu o psicologu nigava chì u metudu di a terapia cognitiva-comportamentu ùn hè micca successu è efficace.