Ginnastica per u anzianu

Hè difficiuli di stabilisce à quale età hè più impurtante per riceve una pesche fida di regula, in u ghjovanu o in a vichjàia. In ogni casu, l'altri è l'altri, ponu pruteghja di u sviluppu di quasi tutte e malatie.

E realizazione cundutamente studiatu, i risultati di quali palesanu chì a ginnastica moderata in a vieja età ùn solu ùn hà un effettu benefizièvule per a salute fisica, ma soporta a memoria, mantene una mente scura, è, à a fine, permette una persona per sente parte di a società à ogni età.

U prublema di e persone in a so età hè casi sempre un state dipresiu prolongatu, l'anziani sentenu a so "inutilità" in questu munnu. Hè per quessa hè assai impurtante per truvà passatempi, passatempi è sempre amparate una cosa nova. Se ùn avete mai hà fattu eserciziunale in a vostra vita, pò esse u gimnastica di a matina seranu una opzione ideali per l'anziani. Questu hà dettu una cundizione di l'alegratura è l'ottimisimu per tuttu u ghjornu.

Oghje piglià à a vostra attenzione un gimnastica comprensiva per l'anziani.

Complecità di exerciti

  1. Amminimu u nostru cùaddu: avemu a calata a nostra cima, avvià i colli à a direcia è à a manca, cum'è un pendulum.
  2. Fate a turnu à u spallezzu oghje, è à diritta. Allora si stendi à l'spalla à spalle è à diritta.
  3. Facemu turnu di a testa, 4 volte nant'à ogni uitu.
  4. Ci putemu nostra manu nantu à i nostri spalle, è facenu turnà circà volte è versione 6 volte per ogni lado.
  5. Mani stinnilicati à u partitu, avemu attaccatu i nostri armi in i coddi è fà rotatori. 6 volte per u latinu.
  6. Inarmi, semi divorziu e mani, è nantu à l'exhalazione avemu favuratu, avemu tornu à a pusizioni di partenza, avemu intricatu à a spalle, cù a diluzione di e nostre mani.
  7. Semi squatting o "plie". Pyluni, meddi, appicca, braccia à a cintura. Facemu a mità squatting, arrassamu i nostri ghjinochjati da parti.
  8. Femu squatto completo cù rotazioni circhuli di mani.
  9. Avanzate l'esercitali uttichi di a ginnastica per i donni anziani è a salute di l'anziane.
  10. Posa à pusà nantu à a rugna, perchute e perchè cumu livellu. Breathed, armate diffusionu, stende à a perna ghjusta. Ripetemu nantu à a perna uppiscinu è in u mezu.
  11. E cuglieri eranu tracciati, inpiratu, armati diffusionu è stinniliccianu à i pedi.
  12. Un ghjornu era ghjustu, l'altru - intricate à u ghjinochju. Inhalatu, avemu spianciatu i nostri armari è si stende à una perna ligna. Fà un esercitu nantu à e so perte.
  13. Fighjatu in u piantà, i ghjinochje chì si tuccò, si lampò à a manu diritta, a crescia si stendi à a manca. Ripetemu ancu à u sicondu side.
  14. Fighjatu in u pianu, i ghjinochje bent. Aghjunghjite a perna da u ghjornu, in u stessu tempu, strapate u ciu. Ùn infine u to pede, pijene à a destra, da volta in novu è bassa. Ripetizione è nantu à u so pede.