Ropa per i zitelli anziani

Parechje à u mio capu fissi l'imaghjini classica di a me avanna, vistutu di vestitu adimpiuttu, chì hè più piaciutu cù un capellu, è cù un pochefeu. In ogni casu, sottu a influenza di l'influenza di l'Ovest è l'Europa, alcuni anziani anu cambiatu a so attitudina à a robba è l'apparenza, perchè pruvate à mira l'eleganti à ogni età. Annunziavanu u boicottaggiu per i panchili è i ghjuvelli chijenti di età è sceltu tragetti stylish corresponding to their age. Chì vestimenta per e donne anu più frequente? Quì sta sesta.

Moda per i vechji

E donne chì anu rivisuate a so attitudina à i vestiti è decisu di sustegnu l'imaghjini di i europei anu fattu a scelta bona. Sicondu Coco Chanel, per vede elegante ùn hè micca necessariu di essiri beddu è ghjovanu, hè abbastanza di sceglie a robba propriu è esse prudutti.

Cunsiderate i criteri principali di scelta un vestuariu per una donna più di 60:

  1. Elegance è restraint. Chì a robba sia simplice è cuncisa, ùn ci ùn saranu assai flounces, ruches, lightnings decorattivi è grandi petite grossi. Questi panni s'ammisceranu e difetti di a figura è creanu a siluette di diritta.
  2. U culore di vestiti. E sfumalli adattati per u vestitori: blu, ciliegia, verde scuru è beige. L'aghjuli è u marrone u culore verde hè megliu esse chjamatu, postu chì dà a pelle una sombra penosa.
  3. Neck è decollete zona. In u vechju, anu arrugati rigalu in questa zona, chì sustene l'età di a donna. Cusì, hè megliu selezziunà i cose chì ocultanu questa zona. Cravatti e belli scarpi lighjate si infurmanu perfetta a pelle fading è refresh your complexion.
  4. Vechi e faldes per i vechji. Pudemu a faldetta sopra a ghjinochja in favore di a durata di u midi. I Calfs sò sottumessi cambiamenti di età minimu, per quandu ponu sia fatta apertu. Quandu sceglie un vestitu, fate cura di a manica. Chì sia longu o trè quarti. Ogni vesti d'udite per u anzianu pò avè una manica per sopra u codu.

Allora l'ultima. Se a salute si permettenu, pruvate aduprà calzarii cù tacchi. Un uquellu caldu fissu addivà a gràzia è a feminità.