Chì per vene di Lituania?

Resto in Lituania, ùn avete micca pussibule di difficultà à truvà donu è ricordemi per i amici è parenti. Ci hè una grande varietà di tali prudutti per ogni gustu è purse. Eppuru hè megliu cunnosce in anticipu ciò chì vi pò vene di Lituania . E hà da fà facci ora.

Rigali di Lituania

U primu chè quellu daverà prestu attinente hè una gran varietà di ghjuvelli è ricordi fatta di sole grey - amber. Ddu fattu belli, belli, figurini, ghjugni, marcos, candileri. Tutti sti souvenirs di Vilnius sò priciddi bè è, inoltri, sò utuli.

In u sicondu postu nantu à a pupulità, ci sò luttanzi lituani di u linu. Stu tissutu naturali hè adattatu per a costura di a tavola è a ropa di lea, accessori per a cucina, sacchetti è capelli. Cusì, ùn ti scurdate di cumprà da questa lista.

Un rigalu eccezziu di Vilnius serà un pruduttu fattu di tetani o lana. Questi pratiche - chawi, mittens, cappelli, bufalini, certamenti certamenti i vostri amici.

Chì diliziosu per vene di Lituania?

In Vilnius ci sò creati cundizioni ideali per i gastrunomi veri. Una volta in quellu di i supermercati, voi cumprà tuttu in una volta. Per esempiu, ùn viaghjate micca u marcatu lattice lituanu "Shakotis". Hè cottu nantu à un focu aperto è hà un gustu excelente. In forma, s'assumiglia à un àrbulu voitu o un zicchinu spususu.

A versione tradiziunale di un rigalu delicatu di Lituania hè una figura di chocolate, dolci artighjanali, da quale pudete fà un bè prisenti.

Famous per u so gustu è u furmagliu, purtatu da Vilnius. I particulari interessanti sò variità cum'è "apple" è "black" ("prune"). E cum'è un supplementu à u furmagliu pudete cumprà u pane famosu di centole. Per l'amatori di i dolci, ponu purtate l'anguilla fumata da Lituania. L'alcohol è l'apparenza populari è infusions a base d'arba.