Cansi in ghjornu in u calori

U sole dolce di primavera cù l'avventu di l'estiu hè ingaghjatu in una bagnata bagnata chì ùn porta un bello tremu. Oghje i nostri animali in leve di basking under its rays in un liceu apertu tendenu à fughje in l'ombra è passanu u tempu in cerca di freschezza. U soprapprezzendu hè preghjudiziu micca solu à i pirsuni, l'animali pò ancu sughjurnà grandamente da altitudine temperaturi si ùn sò micca aiutati. Ùn ci hè nunda curiosu chì u cane ùn manghja micca in u calore, è a so cundizzioni difiere da a norma. Chì cambiassi sò deve esse pruposti à i patroni di animali di zuccheri, perch'elli anu suffertu stu periodu nurmale è suffrenu menu di sopra sopra?


Dieta di i cani in un pernu qualchì tempu

I temperoli ghjunti anu un effettu benefizièghjanu à i microorganisimi chì ponu sviluppà in l'alimentu cù una veloce terribili. A Salmonella o u botulismu più perikolucitu ponu accustà in poison, cusì avete bisognu à cunsumà carni in canzo l'estiu, cun prudenza, senza mancavanu di moltu tempu in u calore. Compressu in u marcatu cutatu deve esse scalded with steeping boiling water to avoid a contamination with patogens. I prudutti di u latte di leucozu, nutili nutritiva, carne diliziosa è altre dolci di diliziu chì u cane duverà cunsumu a meza ora, è i restosini sò spustamenti sparati.

A dieta di u ghjacaru in u calore

Alas, ma u sopra-terre rinfurzà i adjustments in u cumpurtamentu di l'animali. In u calore, u ghjacaru ùn mancianu quant'è alimentu cumu cunsume in un altru tempu di l'annu. L'animali si prece di mettela di menu, pruvatu di salverà energia, tuttu questu, di sicuru, affetta l'appetite. Suggeremu chì vi scopre u regione di alimentazione, aghjustatu per a nova realta. Eccu alcuni reguli chì sò adattati per a maiò parte di l'animali di l'animali:

  1. L'appetite anticu di un cane pò manifestà vicinu à a mezanotte, è hè in questu ora chì vi pudete offeru alimentu traslintendu a vostra petite da un doppiu alimentu à un solu alimentu.
  2. Hè pussibule di riduce u cuntenutu calanicu di a dosi di prudutti, una cosa di curtailing a parte di l' alimentu , dunque u ghjinuu vole ancu di manghjà duie volte per ghjornu.
  3. Ùn esercanu micca e cose per manghjà in u calore per forza, persuadore à l'infinitu di manghja una piccula fitica, l'animali anu manghjate liberamente, cum'è u cunsumu di calori.
  4. Chì duverebbe esse u cane in quantità limitata, per questu l'acqua fresca. L'accessu à un liquidu cool, chì devi esse mudificatu duie volte per ghjornu, aiutavanu per evitari un cumbattimentu.

Avete vede, chì e difficultazioni particularità cù l'alimentazione di un cane in u calore di i propietari attenti ùn deve micca fà. Segui cunsiglii simplicate, è a vostra mascu ùn duverà nurmale stu periodu difficiule.