U Dragon di Mosca

A razza adattazione di i ghjovani u dragonu di Mosca rintrava micca tantu tempu. I so ancestri eranu cavalli aborigini in Mosca. Hè cunnisciutu assai chì in una comunità relativamente chjachjata di animali, hè facilissimu identife i fenotipi caractéristiques, chì si trovani rocci primigeni primitivi. Hè facilitu di vede nantu à l'esempiu di i cani senza domicili chì vive in una certa regione.

Storia di a razza

A storia di sta razza isciuta in u 1988. Zoologista per l'educazione è u cinologu Zoia Kostyna in a strata cugliera un picculu cucciu in casa. Da un animali di cortu marroni, un cane Kari bonu cun un tipu insoliticu di pilure di lignu criscinu. U so capeddu era stiff e sparse, una crescita nantu à a testa, è u moustache è a barba anu faciutu a catagunari d'altri cani di razzi famiti. Quandu Kari anu vigliavo, hè stata attraversata da un Micron femminile di u culore sable di un tipu simili. Hè stata cullata nantu à a strada. U risultatu di l'attrachju era quattru ciddi di ciddi diversi: u biancu, u rossu, u cervu è u lupu. Custyna era assai interessatu in questu, è hà decisu di riparà a razza, chì travaglia à Micron è Lika - una puttana d'un tipu di culore fawn. Nascìu Krosh turnatu per esse una copia di Micron. In ogni casu, i matings più dilicati i pruduttori di cane, perchè u fenotipu era assenti. Solu in u 1994 era pussibile cunsulidà u risultatu, è in u 1998 era ora di dichjarà una nova razza.

Basatu nantu à u standard cultivatu da Z. Kostyna, L. Ivanova è N. Karpysheva, a razza di u dragon di Mosca hè stata prima in u gruppu IX, è dopu trasmissione à V, induve roccia primitivi sò rapprisentati. In ogni casu, finu à avà, l'FCI ùn hà micca ricunnisciutu sta razza.

Risposte di a razza

I draghi di Mosca sò i ghjacchi, pussidendu funti di una tapita di lana. Tutte l'animali anu una cammisa caractère: un arme raru, un pente, una barba bianca, un biancu fino. I rapprisentanti di a razza pò avè un brecceghju curcu è longu, è u culore di u dragone di Mosca hè permessu di alcuna cosa solu esse spotted. Mentre chì ci sò discursione di animali cù culori rossu, sable, marron, culori, bianchi, capie, blu è lupi.

U carattere di i dragoni Moscu è cumplessivu, ma spessu sottumessu l'aggressioni à altri cani. In ogni casu, ancu i dragoi si cumpone cun gliemps, gattivi, pastori, poodles è ancu conigli, è i misgi. Sò listessi, faciuli d'amparà, leali è pratiche. U caratteru di i cuccioli di u drago di Mosca hà bisognu d'esse ghjustu da i primi ghjorni, altri chì u cane foderà disubbidienti. In l'educazione di u dragone di Mosca, tutti i membri di a famiglia parevenu participà, perchè u più minatissima debulizza hè chì u ghjinuu sia u maestru di a casa.

Cura

I Dragoni sò di origine di a famiglia, ùn ci hè micca bisognu especialu in u so cuntenutu. U cura di u dragone di Mosca hè ridutta à camminà è à manghjà. A tappa di la lana hè dura duru, ùn ci hè bisognu di ghjornu prucanu l'animali. Hè abbastanza 2-3 volte à settimana per caminari nantu à a cresta di lana. Alimentà u cane ùn hè micca difficiule: i draghi di Mosca sò casi omnivali, ùn manghianu micca manghjà.

Sì avete un desideriu di furmà un cane in i corsi OKD, questu questu hè abbastanza real. Morte di i draghi, cù i cani maiori sò capaci di realizà e cumpetenze stabilitu da u formestre. Solu l'altru battice pò esse un obstacle.

A salute di i sti cani meriteghja assistenza particulari. Prestu nè malatie à i dragoi Moscu ùn sò micca terribili, perchè per un bellu pezzu u so antenati hà aprenu per surviglii in e strade di a cità, induve e cundizzioni ùn sò micca più cusì cunfortu è sicuru.