Una tavola nantu à e mani

A tavola di cuddetta hè un mobili assai cunfortu, insubbabbiliti per quartieri. Ùn hè sempre pussibule di cumprà, è forsi ùn hè micca questu. Forsi, avete masterizatu e mani un disegnattiviziu scopu di creà. In casu di più, ùn sò micca usati pezzi di particle board in u garage o stazzili, pudete fà una Nightstand cù i vostri mani. Cumu avete succede questu quì, avaremu cusì.

Cumu possu fà una mesa di notte da l'àrburu cù i vostri mani?

Pigliemu micca datu innecessarii da vechji mobili, chì retenu a so presentazione è integrità. Accettate cum'è chipboard veneered, è tabelli dipinciuti.

Aghjustate 2 pareti latte, 1 ritornu, fondu di fondu è u top è 2 pale è di plywood.

Pudete fà una Nightstand di ogni grandi. In u nostru caso, l'altura hè 65 cm, larghezza - 35 cm.

Connettu tutti i dati, facenu una casella. Prima, fasciate un tocu cù un sbagliu. Per fà questu, cun una banda, aghjunghje è manteneu u latu à a superficia horizontale è à tempu facenu un bagnu in elli.

Scacciate u tottu in u forzi prughjettu cun un tornavitariu.

Inoltri, cunnetta tutti i dati di a futura leve di notte.

Quandu u casu hè prestu, avemu bisognu di tutte e articuli è i spicifici cun un grinder. Per fà quessa, avemu bisognu per tutta a superficie di a leva di notte.

Guariscenu tutti issi chipsi è dispiacenzii cù una cumulazione speziale è una spatula brutta.

Fighjemu a nostra mesa di notte cù una stantusta di stanza, se ne necessariu, per espansione l'area di a superficia superiore. Per fà quì, da u plywood chè tagliatu un rectangulu di u tagliu chjucciu, per quandu sta stalla liberamente si move in e parte. Hè stata attraversata da dui raghji cundulati sottu.

Dopu avemu attaccatu unu appressu plywoodu più in u medio.

Décorazione di a tribuna di leve cù i so mani

Avemu pruvatu à pittura di a Nightstand. Pudete fècenu qualse u culore è u disignu. In u nostru casu serà assai brillanti è micca standard. Pudete utilizà tutte e pittura disponible à u cunsiderà, appicchendu cù cunfinate è caòticu "bloopers".

Quandu u pittatu in secca, piglià u ferru è u pannellu di u bordu, pegà tuttu è finamente. Allora a mesa di notte ferma più megliu, ma ùn hà micca risicatu di ottene un splinter o di fà un struzzamentu in robba o cortini.

E l'ultima tappa sarà torcia in i so roche fondu, nantu à quale si movenu perfetta in u pianu in u to quarto.

Questu hè cumu quandu a nightstand stalla hè fatta di legnu cù i so mani. Questu un mobili, senza dubbitu, hà assai appruduveranu l'interni di l'uttene, facenu più brillanti è più divertenti.