Pepino - melone pera

Stu materiale hè pensatu per quelli chì vanu à pruvà a so sorte in cultu di cucu o, cum'è ancu chjamatu, melone pera in casa. A volta ci hè necessariu a nota chì questa cumpagnia ùn hè micca un praticate faciule, ma se seguite e ricerchi presentati da questi l'espurtazione, avete successu! Cusì, cumu nantu à u cucinu di casa per tastà i so frutti suculentici, crescuti da i so mani?

Infurmazioni ghjugna

Accuminciamu cù una breve dirivazione di sta pianta. A patria di u pezzu di melone hè Sudamerica, u culti più cumuni di sta pianta in u Perù è a Nova Zelanda. U gustu di u fruttu di fruttu s'assumiglia à un pepino, una zucca è u melone à u stessu tempu. U culore di u fruttu hè giallu, cù chjucchetti longhi longhi lonzitudine. U pepino hè un fruttu assai succoso cun un gustu arghjentu amicu, chì face una gran quantità di vitamina C in u so zucchero. In i so frutti sò creatina è vitamali PP, B2, B1 è A. Pepino hè una pianta termofilica, crecerà solu in un invernamentu. Dopu un brevi introdimentu à sta cultura, avemu discuratu cumu nantu à u cultu di cucu da e zicchi di casa.

Cultivo da e caprini

Comu avemu digià dittu, u cucinu di e ciuperu da a semente hè un prublemi avvintevi. Dificulta à cumincià à girienze e zitelli, perchè ancu a più bella quantità di 50-70% di a maiurezza di a materia prima. L 'unicu tempu appiicatu per a simintà cuculu, si pensendu di acquistà fruttu da ellu, hè u piriu da u principiu di nuvembre à a mità di dicembre. Per pudè ghjunghje l'alivi, avemu bisognu di un platu profughtu, bagnu è vetru di tali un diametru ch'ella coperà in tuttu u pianu. Portonu u papetu nantu à u fondu di u pezzu è l'apparenza, è mette i pomi nantu à a cima. Cumpressammu u cuntinuu è verificate chì a temperatura constantemente trova finu à 28 gradi. Dopu à e prime pezziulali sò attravuti da u cunchju, deve esse postu sottu a luce di u fitoplanu installatu à una altitudine di 15-20 centimetri. Periódica, u vetru deve esse risuscitatu, ma solu per parechji sicondi, perchè e sere "respira". Hè permissibile di trasferiri e sementi à a terra solu dopu chì sò liberati di i so cascarini nantu à a so propria. Hanu dumandassi solu terra ligera, trattata cun una solu suluzione di "Fundazol". Questu avete aiutà u prucessu di l'infezzione. A primu simana dopu à u trasplante, l'illuminazione ùn deve esse offrittu ancu in a notte. Dopu avemu dictu u moddu di illuminazione: u primu mese di a vita - un ghjornu lariu di 16 ore, è a seconda - 14 ore. Dopu à u principiu di frivaru, pudete cambià à l'illuminazione naturali. Se ogni cosa si facianu bè, allura i frutti partenu da esse tucatu à a mità di marzu. In casu chì "sciddicò" u tempu di u sembra, è per quessa, a pianta hà cultivatu à l'estiu, ùn hè micca di furnisce fruttu ancu cù un grande quantità di fiori. Questu hè dovutu à u fattu chì a regioni di a tampiratura è di lumicizzia ùn currisponde micca à i bioritmi naturali di a pianta, chì hà ricevutu, crescente in a so patria.

Tips Tips

È à a fini, avemu da parechji cunsiglii per cura di cucumberu da e persone chì anu successu u successu in u so cultivamentu. Sicondu i sperimentali, i stessi mètudi sò usati per u cucinu di cultiva, cum'è in u cultivo di pumati è pumati. Queste i pianti sò i bisogni numerii à a cumpusizioni di u so postu di piantazione, i regule di a furmazione è a so squadra. Per esempiu, se pittate u pinu bush in un tagliu, in u fruttu ripens più veloce, ma anu da esse menu menu di l'arbureti cù dui o trè zucchetti. Un metru quadru di a terra ùn deve micca pitturatu più di più di dui vegetali adulti. Duranti u periodu di fioritura, hè necessariu di fà una volta di e piante è aghjunghje legami. Cusì, un numaru assai più grande di frutti hè attaccatu per l'autoluntazione. A temperature in l'invernamentu di a notte hà da esse in a redistribbione di 18-20 gradi, è in u ghjornu 25-27 gradi.

Esperemu chì avete successu in cultivà sta cultura suru ancu in i nostri cundizioni climatichi. In tuttu questu, si ferma di voi boni bona furtuna in questa materia difficili - cultivatu cucumberu in casa!