Cumu insignà à un zitellu per contà in mente?

L'apprendre u vostru contu favurizeghja u sviluppu di l'abilità mentali di u zitellu è aiuta à megliurà a realità di a vita.

Per insignà à un zitellu à cuntà à a mente, hè bisognu di cumincià u cuntu prima u più pussibuli cun l'aiutu di i poemi, rimi nursery. Allora pudete cambià in modu favuritu à apruntà u cuntestu uttenii e cuntenente stuzzichi, u maestru di successu chì serà un signalu per cumincià à apre l'appunti in u vostru core.

Per principià, u zitellu deve cunniscenze a punterra à 10, amparate cumu e cimini mi pare, domanu i cuncetti di "più", "less", "equale". Per fà questu, avete bisognu à "svià" cù u zitellu in un mondu induve tuttu hè assuciatu cù i numeri. Per esempiu, vestiti, cunti buttoni, nantu à una tenda di cuntalli, fiori, pani, dividanu trà i membri di i membri di famiglia. Per avè l'appruvamentu di u contu, pudete andà per i primi missione simuli per aghjunghje.

Esercitu à u cuntestu in mente

Prima pudete assicurà u cuntatu in cinque.

  1. Per questu, i ghjoculi mobili sò adattati. Daremu à u zitellu una cestera in quale reciclarle baga. Scambià i frutti di u pianu è dumandalli à cullettori, cuntendu: à un bagnu aghjunghje una più è avete dui frutti; à duie bafarate aghjunghje unu è aghjunghje trè baia. Hè impurtante di dà à u zitellu per capisce chì aghjunghje unu, avè avè u numaru più impurtante. Allora u stessu ghjocu ponu esse fattu, piglià una bacca da u cesto.
  2. Puderete pudete prucede à aghjunghje è restanu dui articuli. Prima, utilizate appiccicate o pudere, è per sviluppà u cuntrollu, pudete utilizà u metudu di aghjuntu ogetti visibles à l'invisibili. Per esempiu, avemu trè documenti (li mustranu) è avemu bisognu di più di duie à l'iddi (imagine). Esistiti eserciti cuntribuiscenu à u sviluppu di un regnu rapidu in mente.
  3. À u stessu tempu, quandu i zitelli appieghjenu à cuntà à a mente, ci vole maestru di termini matematichi: aghjunghje, reste, uguali.
  4. Fighje a reintervisione di u zitellu di u summani. Pigliate cinque dolci: dui per sè stessu è trè à u vostru zitellu è fighjitu chì 2 + 3 = 5 è 3 + 2 = 5. Dopu chì avete masterizatu a nova attività nantu à i sugetti, assicuratevi di pratica veramente.

Cù un ziteddu chì hà amparatu à cuntà bè in 5, pudete cumenciu di sapè à cuntà à 10. Cù l'aiutu di i servitori (pesti, animali sculture), avete bisognu di cunsiderà a cumpusizioni di numeri. Per esempiu, u numiru 7 hè 2 + 5, 3 + 4, 1 + 6. I fugliali ricordati bè visibile, cusì cù l'aiutu di l'uggetti idèntica anu da scontri ràpidamente di cuntà in a mente in 10.

Ùn vi scuntate, se ùn tuttu ùn sera da vaghjimu prestu. Ùn andate cun un zitellu chì ùn pò micca cuntà cù l'aiutu di l'uggetti, à u spìitu di a mente. A furmazione di u ghjornu definite a so risultati.