Massage di pezzi per i zitelli

Ogni omu sapà di i beneficii di u massaggio. Ùn hè micca micca un sicretu chì u massaggio di u pede li aiuta à u zitellu sapevanu di stari e caminari, per micca di dì chì questu hè solu una cosa utile. A massa relajante di u pezzu per i zitelli averà aiutà à rinfreserà u tonu aumentatu, stimulating the opposite, rinforza i peri.

Massage per i spugna

Massaggio per u prublemi preventivi hè cunsigliatu per tutti i zitelli. È ùn avete a paura di fàllu sè stessu, i massiusi prufessiunale pò esse usatu solu in casi di necessità estrema - quandu u missagiu hè prescribed by un medico.

A massaggio di u ghjornu pò esse fatta in u seculu mese di a vita di u babbu, dopu chì u cordone umbilicale cresce.

Eccu alcuni règuli chì deve esse adirenti à quandu facenu per u pezzu per babies:

  1. A stanza in u quale u funziunamentu sarà guidatu deve esse ventilatu, ma micca friddu. U zitellu deve esse còmicu stinnilicatu natu.
  2. Mani di mamma ùn deve esse caliu, senza unghie finite, anè è braccialetti.
  3. U tempu di sceglite questu quandu u zitellu hè in bon u modu.
  4. Quandu facenu masaje, ùn si scurdate di parlà cù u zitellu.
  5. Ogni ghjornu, prima di l'acqua, pruvate à fà un masaje relajante - serà utile per u sistema nervu di migliori.

Cumu fà un maschile per un zitellu?

1. Start the massage with light strokes.

2. Aghjunghjite a perna di u ghjornu perpendiculare à a superficia. Cù a to manu diritta, pigliate a còscia di u zitellu per ch'ellu ci hè in l'annunziu trà u mandolinu è tutti l'altri dete. Cumincià à fà facili sbagliati da u culu (per esempio da a cima à u pede), acchianà graduamente a velocità di u muvimentu è a forza di pressione. Arrivatu à u pedi, tornanu à a pusizioni iniziale, u pede stessu finu à chì tocca. Esercitu 5-6 volta per peri.

3. Piacà à a vostra diritta nantu à a cocia di u zitellu è l'altra nantu à u vientu di a stessa lega. Piglianu è prumove è si cumincia à "squeeze" a legu. 3-4 volta.

4. Pigliate u pede di u zitellu in a manu dritta, a manca per fà i seguenti movimenti, cumincianu cù u talellu, chì si avvicina:

Ogni exerciti facenu 3-4 volte.

5. Ditti di a manu diritta tramandata da i dèvuli di u zitellu, strufinendu cù gentilezza, andendu versu i movimenti prufonda cù trè ditte - grande, mediu è indice.

6. Queste esercii avarà a sviluppà e articuli di u pedi è u ghjinochju, ma avutu bisognu à fà cun cura.

7. Per pudè rilassate i musculi chì sò tastati dopu à u massaggio, mette e vostre mani sottu u culo di a famiglia. Stroke it. Allora pigliate e mani in u lock è rintra a fondu di l'aghja di i ghjambii, accuminciannu, cum'è avete capitu, cun sacerdoti è spicciari cù i stondi.

8. Accimi a sessione di massaggi, cum'è noi avemu principiatu - cù movimenti stiglianti!

Ùn si scurdanu di carricà: movimenti circulatori cù i dui pedi à u stessu tempu, una vechja "bici" vera - tutti questi sò ancu elementi di massa, solu prisentatu in una forma di jocu.