Astronotus - cuntenutu

In grandi aquariums, pò spessu vede un astronotu, un pesu assai grande cun un patronu di buccia assai bella. Hè una forma ovalata unghjustu cumpressata cù una frunti di cunvessi è una bocca impurtante. L'astronotusi sò in una varietà di culori: blu, rosso, doratu, canarinu amarantu è ancu albinu.

Astronotu in l'aquarium

In un aquarium di 200 litri, solu dui astronoti sò ponti. Hè assai piacevuli à u spaziu, chì significa chì si vulete avè più di dui pesci, avete bisognu di un aquarium più grande. Havi bisognu à esse coperto, perchè u predatore, vulendu caccià e mosche, pò spende.

I cura è mantenimentu di astronota sò difficiuli. Questi pesci da a natura sò tranquilli, lentu è ancu una testa timida. Da l'altri fishes d'aquarium sò assai curiusi. L'astronotusi sò interessate in tuttu ciò chì hè in l'aquarium è, se no solu di reparà l'equipaggiu è u decoru, anu necessariamente movendu. I vegetali sò preferibule da esse acquistatu cum'è artificiali, cum'è chì astronotu di alga viva tira, anche certi dilatorii di pisci piantatu custieri, felce, avè una radicali forza o salvini salvatone è elodea. Per pesci ùn sò micca fassi, u pianu in l'acquidu hè megliu dispostu da i chjudi di terra grande.

Cundizioni per mantene astronotusi

Sì avè un astronatu in a vostra casa, hè assai difficiule per mantene l'acqua neve. Un bon assistente esternu serà per voi un filtru esternu. Hè riisciutu à l'acuariu d'ammonia, chì accumuleghja in l'acqua, è di un grande catfish chì hè piazzatu à gudirà i restu di l'alimentu di i so vicini. Astronotus sò assai sensittivi à a mancanza d'ossigenu, affaccià a cura di l'aerazione è a filtrazzioni di l'acqua. Hè abbastanza à una settimana per fà una sustituzione di a terza parte di l'acqua, perchè a salute di u vostru pesciu hè in modu. Astronotus ùn pò tolerà l'acqua fredda. Per guardà i vostri animali sane, mantene a temperatura di l'acqua in l'acqui di 23-27 ° C.

Feed cichlidi cun pezzi di u pesciu di u vinu o cunghjuntu o u picculu pesu chjucu un paru di voti un ghjornu. L'astronotu hè un grande amatori di l'alimentariu è, per ùn avè alimentatu da ellu, dà ancu un alimentu cumu puderia manghjà in dui minuti. Pudete ancu esse arregistratu di i descarate. Comu tutti i predaturi, i astronautemi cum'è a carne crusta, u fianu è u cori. I manghianu calabresi, caprini e caragò, lumi, è ancu di sangu, mosca è siccati. Se ùn avete micca l'uppurtunità di cumprà un alimentu d'animali, pudete alimentà astronauti cù e pinsamenti speciale per i ciclidi. Certi amanti di i pezzi preparanu l'alimentu per l'utilizazione futura, mentre chì mantene a ciera in un locali.

Astronotu sò pronti per a ripruduzzioni solu dopu à ottene dui anni. U spawning hè megliu fattu in l'estate. Pi pisci puderebbenu ova, pusau una grande petra in l'aquarium. Hè assai interessante per osservà cumu, cumu avere di nascita, l'astronautesi necive cù i so labbra. Quessi grossi cichlidi sò parechji guariscenza, per quessa, à a fine di nascita di adulti, ùn hè micca necessariu di pona. Nantu à a pelle di u sicretu astronotu hè attribuitu, chì hè alimentu per frigia. À u fondu di l'acqui, posa u musculu Javanese, serve cum'è una tappa per i zitelli. È quandu creceranu, u migliori alimentariu saranu Artemia, Cyclops è Daphnia.

A sustituzzioni di u Malcham di l'acqua deve esse realizatu almenu dui o trè volte à settimana, altri ch'elli morsi. Sti criaturi incantevuli vivenu 10 -15 anni.

Cù quale hè pussibile cunterna astronotu, hè cù grossi cichlops è di sinisteria, è ancu cù quelli chì sò spilati o chì anu scalini boni è alti difficlii. I pezzi petite sò l'alimentu per l'astrònomus.

Astronotu pò esse affettatu di i malati infizziosi è infittivi. Di e malatie infizziunali, l'hexamethose hè assai perikulu, cù l'ulcera nantu à a testa. Ma e malatie micca infittivi sò questioni chì i prublemi di detenzioni sò violati.