Kul Sharif Mosque in Kazan

A vista più impurtante di a Republica di Tatarstan hè a mezquita di Kul Sharif in Kazan. Hè situatu nantu à u territoriu di u museu storicu è architetturale è di l'arti-riserva "Kazan Kremlin".

Storia di a moschea Kul Sharif

In u XVIe seculu, a capitale di u Khanate di Kazan era inglesi da incendi è battesi, oppuru i troppi di Ivan the Terrible. Tutti i difendenti di u Kremlin di Kazan cariu di battellu, cumpresu l'Imam Seid Kul-Sharif, chì era u capu di a difesa di Kazan è battete à l'ultimi. Morì in uttùviru 1552 cù u so esercitu. In onore di ellu, a moschea fù chjamata.

Tuttavia, a custruzione di a maghjina legenda cumminò quasi quattru seculi dopu in u 1996 è si sviluppau finu à u 2005. Ricevià a mezquita di u Kazan Khanate, distruttu da l'esercitu di Ivan the Terrible durante l'assaltu di Kazan. A so erecció hè statu dicisionu per esse realizatu in u situ di a morte di u Imam Kul Sharif.

A mezquita di Kul Sharif hè u centru di a peregrinazione di i Tattareti di tutte u mondu. Hè inclusu in u Patrimoniu World Heritage UNESCO.

Architettura di a Mezquita Kul Sharif

Architetti Latypov Sh.KH., Safronov MV, Sattarov AG, Saifullin IF pruvatu di devi a rico decorazione, bellezza è grandezza di u tempiu. A custruzione di u tèmpiu hè stata fatta da una donazione, è tuttu fù spesitu circa 400 milione di rublime. À u stessu tempu, più di 40 mila persone è l'urganisazione cuntribuitu donu. In u salone principal sò libri almacenati, induve tutti quelli chì donu per a custruzzione sò stati registrati.

À a moschea di Kul Sharif duie platformi:

U bastimentu stessu hè rapprisintatu cum'è dui squatari in un angolo di 45 gradi, perchè i chjazzi in a religione musulmana significanu "a benedizioni di Allah".

I muri sò fatta in furmatu di ottu arcuni apiculati, nantu à quale sò sculpitu in a màcura à a bocca di u Koran è di piatti ornamentali. I fianchi panoramichi sò chini di vitruzzelli culurite. U spaziu di vapore, furmatu in cunfurmità cù u pianu architettonicu, coppola l'ottu culati. U centru duppule a cullezione in una altura di 36 metri, nantu à quale sò tagliati a finestra in forma di tulipani. A cupola hè assuciata cù i dati di u "Capu Kazan".

A moschea hà four minareti cù una altezza di 58 metri.

Kul Sharif si compone di 5 piani, cumprendi a pianta tecnica è a pianta, è ancu di siti à livellu intermedu. In i primi trè poni sò situati:

À u pianu terra:

Tutte e locu di a mezquette sò zoned per "male" e femminili "streams cù gruppi di entrata separata.

A dicurazione è a decorazione interraghju hè stata riagitata cù l'analoghi à a mezcheca di u XVI:

A grand inaugurazione di a mosche era timida per cuncorda cù u 1000 anniversariu di a cità di Kazan è hè stata celebrata in u 24 di suve di u 2005.

A mezquita di Kazan di Kul Sharif hè a mezchevi più grande in u territoriu di a Federazione Russa è i citadini di a cità pò esse ragiunmente fieru, cum'è chì i Turchi sò orgogliosi da a mezquita Topkapi .

A mezocita Kul Sharif hà l'indirizzu indirizzu: Kazan city, Kremlin street, house 13.

Kul Sharif Mosque: Ordine per aperte - ogni ghjornu da 8h00 à 7h30 senza pranzu di lunch.

Quandu visitanu a moschea Kul Sharif in Kazan, ùn scurdate micca di e regule di cumpurtamentu è u rispettu per l'altri.