Lappeenranta - attravers

Per i nostri compatrioti, a Finlandia, cum'è un destinazione turistica, hè di dumanda, per quessa, ùn hè micca superflante per acquistà cù l'altru di Lappeenranta - a quinta deciza cità più grande in u paese. Per i Russi chì viaghjanu vicinu à a fruntiera finlandesa, u viaghju à Lappeenranta ùn piglià micca più di una ora. Questa cità hè situata à e costi di u pintu Lake Saim. Tutti i turisti certamenti truverete ciò chì vede in Lappeenranta, perchè quì i culturi occidentali è orientali sò intersgibilamenti organicu.

Un pocu di storia

In u territoriu di una cità moderna, fundata in u 1649, i primi settlers appareru longu. U mutivu di questu era u pesciu, chì era abundante in Saimaa. Oghje stu lavu hè un postu excelente per u surfu.

U rapimentu in a storia di u sviluppu di a cità era tar, chì hè, a so vendita. A grande dumanda per questu pruduttu guidatu à u fattu chì a Reina di u Suèe Christina hà stata lagnosa Lappeenranta di a cità. Per un bellu pezzu, a cità era u sughjettu di una disputa trà l'Italia è di a Russia, ma digià in u XIX seculu diventò in un centru turisticu.

Moderna cità

Oghje u centru di Lappeenranta hè u portu, è in a penisula, lavata da Saim, hè una forte forte di u Lappeenranta, induve cumerciati numerosi musei. I musei più visitati di Lappeenranta sò u museu di a casa Volkhoff, a galerie Laura, u museu di u Saimaa è u Museu di l'Aviazione di Karelia. A furtizza hè abitata ancu l'edificazioni di a cità più antichi. Questa furtizza di a cità hè stata fatta in 1722 dopu a triscia Nystadt.

Lappeenranta - un grandu locu per l'intrattenimentu è a natura, è un passaghju per un barcu pagatu à u lavu chì vi scurdate sempre. À l'estiu, pudete fà esse chjappu in Saimaa, è in l'inviu u lagu si cambia in una pista di ghiaccia enormi cù diversi livelli di difficultà. Ci hè da nutà chì l'infrastruttura sportiva in Lappeenranta hè assai sviluppata, datu u tettu di a cità. L'abbundanza è a diversità di l'attività di l'altezza pò esse invicchiata ancu da i resorts Alpini. In Lappeenranta quì ci hè ancu un aquapark (Spa Imatran Kulpylä), un zoo, numerosi piscicani, togi beachisti, campi di football, centres sportivi è gimgholi.

E chì cun entusiasmu per i viaghjatori pruvucarà un casteddu di sabbia in Lappeenranta! Ogni annu, prima di a primavera, maestri venenu à a cità, chì prughjenu una cità sana entera. Sculture made in sabbia per u revestimentu di cola particulari cuntenenu quì à u principiu di u vaghjimu, piace à i visitori. Per i zitelli chì vole di pratica nantu à sta arti, hè fatta un grande casuusu.

Edifici religiosi

In questa città finlandese parechje temples, assai di quali sò attivi. Cusì, quasi simultanea cù l'avventu di Lappeenranta, a custruzzione di a chjesa cumincià à truvà quì. Hè suppostu era ortodoxu, ma in u 1924 addivintò propiu di a cumunità lutera. Ma a chjesa più antica hè a Chiesa di l'Intercessione di a Vèrgine Bèddita, chì opera in Lappeenranta in 1740. L'attinzioni particulare si ddu un postu sacru - u cimiteru militare Sankarihaautausmaa in Lappeenranta, chì a cità accòstenu à spessu l'ombra di a memoria di i soldati mortos.

Comu pudete vede, per fà un fascinating and cognitive journee, ùn hè micca necessariu di vaghjuli millesie di chilometri. A famosa ville finita di Lappeenranta hè una prova viva di questu. A diversità di assai assicurati, pudete vendu quì tuttu l'annu. Una volta è novu Lappeenranta hà bisognu à i visitori cù maraviglii!

Tuttu ciò chì hè necessariu per visità Lappeenranta hè un passaportu è una visa per a Finlandia .