Detroit hè una cità ghisa

Oghje a cità di Detroit in i Stati Uniti hè spessu referita com una cità abandunata è morte . Per parechje motivi, questa metropole di u circondu, u centru di l'industria di l'automobiliste Americana, in l'ultimi anni fubbe furmatu è vittutu. Cusì, scupremu per chì Detroit, una cità civilizzata in u centru di l'America, diventenu un ghost!

Detroit - a storia di una cità abandunata

Cum'è sapete, à u principiu di u XXu seculu, Detroit era fiore. A pusizioni geografica assai favorevule in a intersezzione di e riti di l'acqua di i Grandi Laghi hà fattu un grande centru di trasportu è di sticci. Dopu à a creazione di u primu mudellu di Henry Ford è da a pianta à seguente - Ford Motor Company - a pruduzione di autucriture di lussu di u tempu si sviluppa. Durante u boomu ecunomicu durante a Siconda Guerra Mundiali, parechji e più persone da i stati miridiunali, in particulare l'Africani americani, chì anu attatu à u travagliu in fabbricazioni di Ford, cuminciaru à vene in questa cità ricca di u paese. Detroit era in una scola demografica.

Ma anni dopu, quandu u japunesi addivintà i rè di l'industria di l'automobilistica in l'economia global global, i prudutti di i trè giganti Ford, General Motors è Chrysler ùn puderanu micca cumpete cun elli. U presentable e caru mudelli americani eranu micca persone impegni. Inoltre, in u 1973, sparghjia a crisa di gasolare di u mondu, chì hà avanzatu à u Detroit à u principiu di l'abissu.

Dopu à a industrializzazione, i cortizzi massimi di u travagliu accuminciaru, è a ghjente cuminciò à abbandunà a cità. Parechji si sò stati mudificati per e città più successi, induve puderanu truvà u travagliu, l'altri - a maiò pagavanu pagani bi sibbilde o persone à persone per all'invari in un locu indispensèvule - anu in a cità pobule E cum'è u numaru di i sucietà diminuite, questu ùn puderà micca affettà a situazione ecunomica per u cumuni.

I disturbi di massi è disturbi cuminciati, cunnessi principalamenti cù relazioni interracialità. Hè stata facilitata da l'abulizioni di segregazione raciale in i Stati Uniti. I servitori di viulenza, u discududu è a miseria poveru anu purtatu à u fattu chì u centru di una cità gradually deteriorata turnò per esse abitata da i negra, mentri "bianchi" viranu principarmenti in l'abbitanti. Hè stata filmata a pelicula "8th mile", induve u rollu primu ghjucatu da u famusu rapper Eminem, nativu di Detroit.

Oghje in Detroit hè a tariffa più altu di u crimeu in u paese, particularmente u gran numaru d'assassini e altre crimini violentici. Questu hè quattru volte più ca in New York. Sta situazione ùn nascì micca à a sira, ma veni cumminciata da l'èbbica di a rivolta di Detroit in u 1967, quandu u persone impastu assai negra in scaccheri massi. Ci hè cunoscenza chì a tradizione per incaricà u focu à l'edifizii per a festa di Halloween , chì nasce in l'anni di u seculu passatu, hà avà acquistatu proporzioni spavessi. Detroit hè cunsideratu a cità più peligrosa in l'America; Drug trade è banditry fiuriscenu quì.

U bastimentu vacanti di a cità ghisa di Detroit sò pocu distruttu. In fronte di voi hè una photo di una stazione di trenu abbandunata in Detroit, arruvinati e grattacieli, banche è teatri. I Casoli viviendas di a cità sò venduti assai prezzu, u mercatu di i beni immubiliare sia deprezzatu, chì ùn hè micca surprisante, datu a situazione demografica in Detroit.

Finalmente, à a mità di u 2013, Detroit ufficiale dichjarà fallut, incapaci di pagà un grande quantità di deve di 20 000 milauros. Questu era u più grande esempiu di fallimentu munturali in a storia di i Stati Uniti.