Gaudi Park di Barcelona

Viaghjà in Catalugna, ùn pudete micca nigà u vostru piacè di visità a perla di Spagna è di Barcelona - Gaudi Park, famosu in u mondu. Sta magnifique cullizzioni di spazii residenziale è u paisaghju naturale creatu da Antoni Gaudi di più di centu annu oghje oghje una zona di 1.718 metri cadichi!

Storia di a creazione

Finu à l'anni 1900, a parti miridiunali di Barcelona era un spaziu pocu attuali, ma l'Eusebiu Güell, chì hà avutu l'emporiaghju, ùn avvintava micca. Compra un situ aqui è hè divisu in 62 parte per u scopu di a custruzzione è a vendita sussegwenti di mansioni in u stilu di urbanizazione inglesa. In quelli ghjorni, i cità è i jardini sò stati cunsiderati cumuli di moda è prestigi. In ogni casu, l'aria induve u parcu hè oghji Guell, hà attrautu solu dui clienti, una di quali era Antonio Gaudi. Guell ùn rinunziò: hà custruitu u Cerbone Caldu, fistini, pavellioni, strade, a colonnade di u mercatu è a scala, custruìanu trè palazzi chì anu da suppostu interessà i citadini di Barcelona. In modu, anu stille per i visitori di u Park Güell. E l'eredi di l'impegno avia de abbandunà u so prughjettu, vendi u parcu à l'autorità citadine. Pocu dopu, u Parcu di Guell di Barcelona, ​​chì l'indirizzu hè cunnisciutu à tutti i Spagnoli, fù convertutu in un spaziu pùblicu.

Attrazioni di u park

U locu più notu hè l'ingaghja cintrali di u Park Güell, vicinu à quale ci sò "caseddi di gingerbread", hà ricevutu stu nomu per un incridenti incridibile à e casate di fàtene di l'opari di Charles Perrault. E so pareti da una distanza s'assumiglia cookie di shortbread, è a decorazione di culori è e ventalli - zucchero di zucchero. Cammiscerà a versione di fronte di luxe, puderete andà ingressu à u "Hall of a hundred columns". Hè quì chì vede Salamander da u mosaicu. Questu lagarto in u Park Güell era l'escultura favorita di Gaudi. D 'altri cumpressi scurti, l'attenzione ci hè un medallioni cun capu di una serpente è una bandiera catalana, è ancu un bancu situatu in a terrazza superiore sopra u "Hall of a hundred columns". A durata di stu bancu in u Park Güell hè 302 metri! Ma ùn hè micca solu per questu. U fattu hè chì a forma di u bancu hè unicu. Per a cunvenzioni di i visitori à Park Guell a Barcelona durante a creazione di questu bancu, Gaudi à stallà nantu à u clay seccu d'un di i travagliadori. Cusì, a forma di i sedenti era assai còdianu, perchè si ripetì a curbula di u spinu. Josep Maria Jujol hà travagliatu nantu à a creazione di i famosi collage di vetru rotulatu è ceramica. Apprentice di Gaudi. Questa edizione stille abbandunà a maiò parte di l'opere muderni in u stilu di u surrealisimu è l'abstrazzioni.

Un sistema unicu di crescita di strade di tempesta, chì pruvucara u suminatu di l'acqua, i camini è i rotei chì ponenu à caminari pedrasi, reminiscente di a so forma di nest d'aus, galerias di pietra, spazi verdi - tuttu chistu incanta l'invitati di u parcu cù un ghjocu di perspettiva.

U schedariu di u parcu

L'urarii di u Park Güell, annunziatu da u Arte Monumentu di Barcelona in u 1962, cambie sicondu a staghjoni. Durante a staghjone di staghjone (24 di marzu di u 19 di uttùviru) u parcu hè apertu per i visitori di u 08:00 à 21,30. U restu di u tempu pò disfate di a bellezza di u park da 08.30 à 18.00. À u stessu tempu, a Casa Museo di Gaudí (aperta in u 1963) opera ancu.

Da u 25 d'uttroghju 2013, una tarifa hè imposta per a visita. I prezzi di i biglietti à u Park Guell à Barcelona u depende di l'età è di u modu di compra. Se cumprà in ligna, u zitellu duverà 4,90 euros è un adultu - 7 eurore. U prezzu di i biglietti à cumprà à l'abbuluttu hè di 5,60 è 8 d'euros, rispettivamente.

Pudete truvà à Park Guell a Barcelona per bus, taxi, o in metro (linea verde L3, stop Vallcarca o Lesseps). A visità in Spagna avete bisognu di passaportu è di visa .