Karkade - propietariu utili

Fasi di faraoni, bevande reale, tè rosse - tuttu stu casti - tè, urigginariu da l'India. True, carcade hè difficiuli di chjamà u tè, hè più piace un bevande d'aromaticu fattu da i fiori di l'hibiscus.

Propizziunità utile di carcade

L'usu di u tè carcatu per u corpu hè enormu. Questa bevanda "magic" hà una bona purificazione è l'effettu rijuvante. U tè limpa è rinforza i vini sanguini, battene tumori maligni è benigni, libera u corpu di radicali libri. I prugetti curatori di u tè carcatu sò spiegati da u cuntenutu di un gran numaru di varii àvuli, microelementi, vitamini:

  1. L'Anthocyanins è a vitamina P, cunnisciutu di rutina, normalizza a pressione di sangue.
  2. Flavonoides aducatu u metabolismu è sguassate l'excedente di i prodotti metabolichi, in più, i flavonoidi aiutanu à guidà i microbini è ancu i vermuli.
  3. L'acidu citrico, cuntenutu in i fiori di u hibiscus, aiuta à u corpu à mantene l'immunità, per purtà à affruntà.
  4. L'acidu linoléicu hè rispunsevule per a salute di i vini è assicura chì u corpu ùn accumule l'excrementu grassu.
  5. Propietati cunnisciuti di carcade, facilitate a perdita di pesu . Per sta risposta pectin è polisaccharidi. U corpu rápidamente spedite adeppu à i fluidi anziani, cumune cù quali si scurtraranu, salvezza innecesaria, compostu di metalli pesali è e toxine.
  6. Vitamina C è fatty acids susciteghji l'ànima, tonu, lotta cù fatigue è blues. Ci hè una parolla chì i pruprietà utili di u tè carcatu sò manifestati in a lotta contru tracce di emborgamentu d'alcohol.

I prugetti curative di l'aiutu di carcade è in l'intimu spressione, particularmente cumunu questu rimessu hè di l'omi.

Tè rozu o karkade ùn hè micca in bonu amare per diverse ghjinirazioni di persone, solu per u so aroma, gustu refrescante, ma dinò per i so beni benifichi.

Contraindicazioni à l'usu di carcade

In ogni casu, Karkade, chì hà propietate utile, pussedi contraindicazione:

Cumu utilizà a bè?

Aduprà a cunniscenza di e benefici di a frenu è di contraindicazioni, pudete apprezzate un tesoru di tes è e so cumpagni chì i vostri parenti è l'amichi viranu apprezzati.

Light refrescante cù tè agriru in l'estiu o un tè in melia cale, sated, slightly sweetened in l'invierno ùn permettenu micca micca quellu chì hà indiferente. Tradizionalmente, stu tè hè in biancu in utensili di porcellana è hè drunatu cù u zuccaru è u limonu. Pudete aghjunghje clavuncini, menta, ginger o altre spezia à a vittura è hà da toccu un aromu diverse. Stu tè raligrià esse drunido royalmente, è da esse solu benefiziu, è ancu portanu assai minuti belli.

Carcade egizianu

Sè vo vulete fà u tè Karkade in secca cum'è a ricetta egiziana, dunque per 10 g di petali ci serete bisognu di 1 tbsp. l'acqua è u zuccheru à u gustu.

  1. Prima, macerate i petali in acqua fredda. A più longu u so tempu, u megliu: u tempu uttellu sarà 12 ore, perchè è pussibule di impiccà à a cammara cun tranquillamente à u lettu.
  2. Allora a materia prima imbuccata deve esse uttene durante 5 minuti, dopu u quandu u tè semi-finitu deve esse filtru.
  3. Aggiungi u zuccheru, vi ricevenu un divinu. Pètalali, per via, ùn pò micca esse ittati fora, ma si sò in pratiche di varietà o mancianu, sperendu cù u zitellu di limonu è u meli. Enjoy your tea and good health!