Vetrate high decorative

Dopu l'antichità in l'internu di e diverse camarii ci sò vasi. E se prima sò stati impiegati solu in a forma di supporti per a frutta, fiori è varii documenti, da pocu tempu anu stati usati per decorate l'internu. I vessi ci sò in una varietà di tene, è i so decoru fascinate. Un locu spécié entre elle hè occupatu per u vaso altu decorativu in u pavimentu.

Tipi di vasuletti decorattivi esterni

U vaisses sò u ghjuvatu sò usati più spessu cù questi spiaghjati. Ma in una stanza cun un tufonu bè cum'è un fucile ùn sia ingannatu. Questu decoru pò esse situatu in un angulu di a stanza, in un nichulu o di finestra. Dui pianchi sò stallati à ogni uccisu di a porta di l'entrée à l'abitazione o, per esempiu, da ogni u lice di a chimenea. In questu vaso altru decorativu, questu beddu belle, per esempiu, una rame secca d'un arbre, decorata in diverse culori o fiori nantu à longi assi.

Un jornu in spiaggia pò diventà un quatru di l'internu, ma solu se u so stile si face u disignu di l'abitazione. Un vaso di pavese scuru avessà vantamente u pianu di u lume in a stanza. E à u cuntrariu, luminoso, per esempiu, u vaso biancu di u decoru di u dicurizatu duverà grande nantu à u pavimentu scuru in una stanza decorata in u Art Nouveau. Amici di Pruvenza i piaceranu u vasu di ceramica esterna, chì hè cuparta cun u glaze bianco.

In una stanza di dicurazioni in un stile africana, serà appruvatu d'utilizà un terre ceramic in alta vasettu artighjanali cun ughjettu dissenu. Un vasu fattu di metallu, decoratu cù l'ornamenti fiorelli, daverna di a stanza cun una natura orientali.

U ghjuvellu decoratore in u so cumuzzu classicu in muderni stili hi-tech o minimalism cose perfetta. In such interiors, ghjunti in u pavimentu di u vetru cù l'aghjunta di l'impregnationi di u mirroru si sani assai armonii. Ci sò ciantiti di vetru di culori è articuli cromulati.

Eco-stilisticu hè carattarizatu da vasos altri chjappi, tessuti da vigni o ancu paglia. È u tissu hè spessu manuale, chì face u vasu un pezzu di decoru particulare priziosu.

Per guardà fiori freschi, s'aprizza i ghastoni di u ghjuvatu di ghjuvanotte di plastica. A tecnulugia muderna permette di fabricà vasu di plastica, apparentemente micca diffarenti da ceramica o, per esempiu, metallo.