Chì ùn pò esse cunsumatu in a Semana Santa?

Dopu u Rade Dà Dumenu, a Santa Weeka principia, in quale un era aderenti à u rigore di più strettu. Molti cridienti anu cunsideratu i pruibbe, è cunziddi chì l'oppurtunità di purificà i preparalli pè e grandi feste. Hè impurtante sapè chì ùn pò micca manghjà dipoi in a Semana Santa, per ùn avè micca curreggiate i fruntieri. Per sette ghjorni, hè pruibitu per manghjà i manciari chì hè statu trattatu in tenza, è a siccà si deve esse adirutu.

Chì ùn pò esse cunsumatu in a Semana Santa?

In queste sette ghjorni valenu à abbandunà i prudutti chì cuntenenu a proteini animali. Invece, hè cunsigliu di crescenu in a dieta cinerea, legumi è fagioli , perchè cuntene assai pruduzione vegetale. Se interessate per quessa hè impussibile manghjà ova in a Santa Pasqua, tuttu hè bellu semplice, hè un alimentu di proteina, è hè inclusu in a categurìa di u pruibitu. U focu principalu di a menzione hè di verdura è frutti, chì sò megliu di manghjà crudu, ma ancu ponu essa chini. A carni è u pesciu ponu ancu esse rimpiazzati cù funghi. Ùn pudete micca manghjà micca cungrezzu, à nantu à l'oliu vegetale è di pasticceria. Infatti, ci sò un gran numaru di pratiche chì ponu esse preparatu da i prudutti pirmiti.

Parechji sò pregnant per què ùn pò micca bevi alcoolate in a Semana Santa. Hè cunnessu, più prubabile cù u fattu chì sottu a influenza di l'alcohol, una persona ùn pò micca cuntrullà à cuntrullà i so azzioni, è questu in certi situazioni porta à a violazione di prublemi esistenti. Hè ricurdatu ancu per limità a quantità di alimentu cunsumatu. Hè megliu a cullà da a tavula un pocu famu. Ci si deve esse dichjaratu chì i malati, e donne chì ghjucanu è alluttate sò esente da una dieta stretta.

U luni, marti, miércoles, ghjovi è sabatu hè megliu di manghjà un ghjornu è in a sera, preferiscendu frutti è pruduttu crudu senza oli vegetale. U venneri, hè megliu di mancu manghjà nunda in tuttu. Ci hè ancu criduti chì ùn pruvate micca di manghjà nimu in i sàbatu.

Chì ùn pò esse micca fatti in a settimana prima di Pasqua?

A Semana Santa, qualsiasi spettaculi sò cunziddi inutilizati, cusì celebrendu qualchi festi, cù un anniversariu, hè megliu trasferitu à una settimana. Inoltre, ùn avete micca batteziatu i zitelli è cunmutate i morti. Hè megliu di pruvalla à limità a cumunicazione cù l'altri populi, questu hè appiicatu à e duie veri conversazioni è in currispundenza nantu à a reta. Hè bisognu di creà per questu tempu un tipu di desertu in a splutazioni.

Pruvate per passà più tempu in a preghiera di a Pasqua Semaine è lettura di u Vangelu.