Cucaraio Madagascar

Per vede in casa di amici un sguardu o una serpente ùn hè più una novità, ma ùn spessu ùn si cumpone l'amatori di cucara. Uni pochi acquistenu parechje chimicu o poisons per ridivà i vecchi indettati, è qualchì passate grandi sume di soldi per a compra di una tale una mascota.

A cucaraio Madagascar hè unu di i più grande cuccari in u mondu. U mizzu di l'indipendente pò cumprà 60 mm! Ci hè questi chì una cucaraglia di casa cresce finu à 10 cm longu. L'abitativu naturali di sta casta exotica hè u zuccadoru di l'arburi è arbusti di Madagascar. À a casa, a cucara Madagascar si trova i pezzi herbasse di a pianta è a polpa di frutta.

Quanti vìviri à cucrari di Madagascar? In u so alloghju naturale a cucaravi vive circa dui anni, in casa cù bè cura di dui à trè.

Cucchi di Madagascar: cuntenutu

Cogli per a cucrari di Madagascar hè assai simplice è ùn deve micca bisognu di fà. Invece di l'acquarii soli, l'amateuri di sti animali impurtenati sò sempri acquistendu insettiarii. U cuntenutu di e cucrari di Madagascar hè simplificatu assai: hè assai più comune per alimentà a vostra petite, ùn ci hè micca listessa scorta, scogliu pocu spaziu, ùn ci hè bisognu à cammellu di a mascota.

Select the size of the container for the content should be calculated from the calculation of 1 liter of volume per individual. Sì avete solu una cucaracha, un pocu cuntaculu di 2 litri hè abbastanza per ellu. Ma per una famiglia di 30 individhii, avete bisognu di preparà un acqui per 30-40 litri.

Chì per alimenta di a cucrari di Madagascar? Hè assai piacevule à principià una petite omnivora, chì ùn deveria micca a compra d'un alimentu speciale. Questa hè una di i vantaghji di a crescenda di e cucrari di Madagascar - senza pretensione in manghjà. Pudete offre à i zappunti o banane, frutti di l'arburu o di fuldi fallenu anu da avè da ellu à pruvà.

U più impurtante di a cura di e cuccari hè l'accessu à l'acqua. Se a vostra petite ùn hà micca un accessu cuntinuu à l'acqua è a frutta, muriri rapidamenti. Una cullaghja cù l'acqua ùn hè micca bonu, avete bisognu di cumprà un bevande per piacè. Hè un material saturatu acqua chì s'assumiglia à una gomma spuma, pudete aduprà un ragu o lana di cotto. In un cuntinuu à pocu cuntinuu, imprighjunà i materiale absorbente è umiettu cù acqua. A cuccagna stalla nantu à sta spuma umida è edita acqua.

In quantu à i rointri, avete bisognu di preparà una litter. Questu pò esse paper, serdifidi, culi o argilla cù sabbia. Hè abbastanza per valdi un capu di 2 cm. Pruvate micca di u serru di l'arbuli di cunifuru. Hè abbastanza per cambià a tinta un mese.

Cucchi di Madagascar: ripruduzzione

L'acciughe ùn ponu ova di ova, ma sottu u pede in l'abdomen. In un pare di mesi, vi vede cumu si cumpariscenu i picculi fogghi.

A panna hè impaurita hè inghjustata in una donna incinta. Sì i cundizioni di a prissioni sò privati, un aborto avarà attivu in a donna. Dopu a fecundazione, parechje mesi si passanu è a fede fugliale nantu à trincheghuli turnipelli di culore biancu. Quessi i zitelli sò chjamati "ninfi". Doppu quarchi ura, a pelle di i culminati s'intende è acquistenu Gruppu Marrone. In u prucessu di i ninfi di vita in parechje volte, cum'è e sve. Dopu à a sesta prima, avete digià un adultu formatu. Stu momentu hè ghjuntu in u seimu mese di a vita di a cuccagna.

A ripruduzzioni di i cucrari di Madagascar simplificanu significativamente a cumpitenza per u fattu chì ùn anu micca pussibuli di cannibismu è ponu cuntene d'agenti animale adulti adulti cù ninfi in un aquarium. In questu piriodu, deverete attentu à dui punti impurtanti: