Cumu l'abbandunà abbandunate e donne chì anu da nàscita, è quandu hè u tempu d'entra in l'uspidale?

A distribuzione di fluidi amniòticu da u trattatu genitali in una data più tardi hè unu di i precursori di l'iniziu di u cunsigliu. Fighjendu stu prucessu in più dittori, avemu da scummigghiari: cumu l'acque abbandunate e pregnantne volte à fà nanzu, quandu u succorsu, è ciò chì a futura mamma hè stata travaglia.

Chì avete dì chì "l'acque off"?

U fluidu amniòticu (fluidu amniòticu) hè una difenda naturale, cumporta una funzione protettiva. Hè diretta direttamente a prissioni annantu à i muri di l'utru, impedisce infizziamentu di u zitellu in u corpu, protetta contra influenzi esterni. U vulume di u fluidu amnòticu aumenta cù a durazione di a gestazioni, è à a fine à alcuna un voluminu di 1,5 litri. Flexificà i membrani, a placenta impedisce ancu a penetrazione di i patogeni in l'internu, chì mantene a sterilezza di u fluidu amnòticu finu à u mumentu di u cunsigliu.

In i tempi fini, prima di nascita, ci hè una disruptazione di l'integrità di a vejura è l'acqua scorri da a vagina. In questu casu, l'uttvulini utilizanu u terminu - u passaghju di u fluidu amnòticu. Questu signu hè impurtante di u principiu di u prucessu di nuvellu, è signali à a donna chì ci hè necessariu per andà in l'hospitalariu di maternità. À u listessu tempu, hè necessariu di ricordari lu tempu quandu l'ailazioni vanu.

Quandu l'acqua quì a donna preguita?

Acqua hè un prucessu fisiulogicu chì hè a fini di a prima volta di u travagliu. Ci hè chì avà dopu à a violazione di l'integrità di a vejiga amniotica, quandu u cervicu hè apertu sottumessu à 4-5 cm. In ogni modu, hè ancu pussibule chì u sviluppu di u fluidu amnòticu hè nutatu prima di l'iniziu di u periodu di travagliu. In questu casu, i duttori utilizanu u cuncettu di "scumpare prenatale di u fluidu amnòticu". Se, dopu à questu quì, i scontri ùn principianu nanzu uni pochi minuti, i medichi facenu un scopu di stimulerà u prumessu.

Cumu capisci chì l'acqua hè stata passata?

Per ùn avè micca missu l'iniziu di partitu, futuri mariani sò spessu interessatu in un ginunu, cumu capiscenu chì l'acqua fughjita durante a gravidanza. A funzione principale di stu prucessu hè u flussu di i fluidi trà e vinu genitali. In questu casu, u vulume pò essa chjuca - 100-200 ml. In questa quantità, l'acque di fronti sò distinti, chì sò trà a parte presentante di u corpu faciale è u guitare internu di l'utru.

Omi ghjovani, dì à i mariti pregnant cu l'uttene quandu l'acqui di vultà in prima, compariate stu prucessu cù l'urintamentu involuntariu - mutanni è vistimenti di colpu di sicuru subitu. A maiò parte di viaghjà pare à a matina. In certi casi, puderete esse filtrazziunamentu di u fluidu amniòticu - una separazione graduali di u fluidu amnòticu per una disturbazione di l'integrità di a vapeur fetale. Tali condicioni esige a survegazione di un medico, perchè pò disturbà l'ulteru furmatu di u prucessu d'entrega.

Hè pussibule saltà u flussu di l'acqua?

A risposta di a question di e donne incinta, pò chì unu ùn avè micca notte u drenu d'acqua, i medichi cunducenu una risposta negativa. Ancu una scossa di u fluidu da a vagina, sempre preoccupa incinta. In certi casi, e donne chì portanu a prima nascita pò piglià l'excrezione di u plug mukosa in l'acqua. Sti dui fluidi bioluggichi pussete diferenza significativa:

Questu di l'acqua - quantu per dà nascita?

Quandu i fiumi di l'acqui prima di dà nascita significa chì u cervicu hè digià ligatu à pene, suciatu è pronto per u prucedimentu di partenza. U periodu hè favore di u principiu di u cunsigliu. In ogni modu, hè impussibile risponderata, dopu à quanti parechji partiti cummincianu, i medichi ùn ponu micca. Nurmalmentu, cummattimenti è accumpagnà u sviluppu, ma in pratica altre pussibule hè pussibule. A maiò spessu allora accade in primiparous, quandu u fluidu amnòticu primu scorri, i primi battelli si appartenenu dopu un pocu tempu. In average, sò osservati dopu à 3-4 ore.

Hè assai impurtante per vede cumu si quellu flussu di l'acqua da e donne chì incannucciate prima di u nascita è a durazione di u periodu senza acqua - u tempu da a prughjettu à l'apparenza di u zitellu. Normalmente, ùn deve esse micca più di 12 ore. In pratica, i duttori dopu a prughjettu di l'acqua è a mancanza di travagliu dopu à uni pochi minuti, cumincianu à stimulating activities. Un periudu anhydrous prolongatu influenza per u processu di u partitu è ​​u fetu.

Dopu quanti anni dopu à a splutazioni di l'acqui, i pratichi cumincianu?

Dopu capiscenu quantu l'acqua fiscali durante a gravidanza, e femicili prupone à sapè quandu u so zitellu hè natu. Dopu chì l'acque anu passatu, quantu lotta cumincià à inizià devenu da e caractère individuale di l'organizmu. Hè statu stabilitu chì u periodu anhydrous di u rimettante à l'acqua dura u menu, è i cuntretzioni accuminzanu dopu à 1-2 ore. Ci hè questione chì i primi cuntrazzioni regulari causanu una violazione di l'integrità di a bufali fetale. Mentre a crescita, u cervicu hè apertu, dopu chì u seconda pezza di travagliu principia - l'expulsione di u fetu.

Pudete battelli cumincià senza a perdita di l'acqua?

Hè cuntrazzioni senza pèrdita di l'acqua. Stu fenomenu hè una varianti di a norma, cumpletta solu à u mekanismu di nascita. Per via di cuntrazzioni intensivi di myometrium uterina, u cervicu hè apertu. A stu puntu, l'integrità di a vejiga facial hè compromettita per a pressione di l'intrauterina. Dopu à u flussu di u fluidu amnòticu è l'apertura di u collu uterinu, u prucessu di u progressione fetali per u nàscita pò cumprendere.

L'acque sò iddi, ma ùn ci hè nudda lotta - chì fà?

Spessu, i primiparous women face un partitu cù una situazione in quale l'acqua hè stata fughjita, è nunda di pattu sò osservati. I medichi in stu sviluppu cunsigliate micca d'aspittà per l'apparenza, in casa, è andate in l'ospitalità di maternità. Hè impurtante di riparà u tempu per a rinuncia di u fluidu amnòticu, è per informàghje à i duttori à u ghjornu in l'istituzione medica. In a casa di maternità, i medici analizate a donna incinta è, se ne necessariu, cumincianu a stimulating the birth process.

Chì si l'acqua s'hè saldata?

U sustegnu di u fluidu amniòticu hè un signalu per a mo mamma chì una reazione duoppu cù u zitellu prestu prestu. A donna pregnant debe prestu attente à u tempu chì u focu hà fattu per informà à i so duttori. Hè necessariu insegurà insegiche à l'acqua: normalment sò chjaru, occasionali anu un tonu rosatu, ùn ci hè micca smellatu. U culore verdugo, marronu di u fluidu amnatuu, dette l'infezzione intrauterina, chì riceve à a salute di u zitellu. Questu pò ancu esse cun ovenu di l'oxygen (hypoxia) chì necessitanu assistenza medica.

Dopu à l'acque di e femine embarrassati partenu prima di travagliu, futuri mariani pò finisce l'ultimi preparazione per a partenza à u locu di nativu. Medichi recettanu di vultà à una istituzione medica più tardu da u principiu di battaghji regularmente: l'intervallu entre dui cuntressioni sussegwenti di l'utru ùn deve micca più di 10 minuti. Se ci sò senza cuntrazzioni, e l'acque s'alluntanonu 2-3 ore dopu - ùn deve esse senza aspittà per l'apparenza indipendenti, ma vanu à una istituzione medica.

Prughjettu primariu di u fluidu amnatuicu

U primu sviluppu di u fluidu amniòticu, chì si trova prima di l'iniziu di u prucessu di cunsignazione in l'absenza di travagliu, hè chjamatu chjamatu u retiitu prematuru di u fluidu amnòticu. Parrannu di quantu l'acqua flussi da e femine chì anu embarassada prima di dà nascita, i duttori attenti à a pussibilità di u so isulamentu prematuru. Sicondu l'osservazioni, stu fenominu si prisenta in u 10% di tutti l'embarazos.

A divizzioni sguinta di u fluidu amnatuu dumandassi l'urigginamentu urgente: quandu ùn ci hè micca cuntrazzioni, l'intervallus entre elle ùn diminuite, l'intensità di cuntrazioni hè bassa, hè u risicu di morte di u fetu. U periculu anhydruu à tempu longu hè ridottu incù u sviluppu di cumpulicci, trà l'infezioni di u fetus. A prisenza dispunibile di assistenza medica aiuta per evitari viulazione.