Eppo in un falce

Cû l'avventu di u tempu di l'inventimentu friddu, ogni fashionista vole esse attrattiva è sofisticatu. E cumu fà, quandu avete aduprà ghjunti ghjira maiò, capelli pesanti o un novu armunia ingudu di l'invernu? A sta pregunta, i stylistri pruponi una donna di moda per enfatizà i scarpi. Dopu à quellu chì ùn sò micca sottumessi i rigali di i femini stylish, ùn sò micca scantificà i bè è dritti, ma dinò spiegà a gràzia è l'eleganza. L'opzione più adattata per questu casu seranu stivali di e donne nantu à una falza. Certu, u piuvalatu hè più privilegiu davanti à a wedge, ma i scarpi sò nantu à u focu, assai menu stabile, chì hè impurtante in l'età glaciale. Inoltre, i scarpi baci sunnu perfettamenti chjappi in u vestitori d'ogni stili.

I mudelli di buttigli d'inverno nantu à una wedge

I più famusi in questa stagione sò e stivali di inviendu di e donne nantu à una falza cù u pelle. Questi ùn sò micca solu l'eleganti, ma ancu mantene e pede caldu è seccu. Inoltre, i sbracciasti di u pelle perfetti distractanu, da i difetti in i peri, se anu - i peri finessi sò chini, è a cumpletu dà grazia. Oghje a scelta di questu stili di i scarpi sò assai abbastanza. Pudete cumprà compie cun belli cunte nantu à cordonci, rivets, zipper o Velcro. Inoltre, i diseggiani prupusi una versione universalu cù una furia di lapel.

Una grande popularità in questa stagione ancu acquistate mudelli di suede medie nantu à a wedge. Stu tipu di disinfetti di calzature ùn sò micca spessu presentate cun additivi stylili in forma di cilesti, catene è straps. In a nova tempi hè fermu mudìbile per vìdiri suede bracciale nantu à una tina cù pezza cuntrastanti. A cumunità più cumuni hè una prugna bianca cù suede calzature di culore rossu.

Questa stagione hè ancu appartientu à a mezza schiavi nantu à una cuzzia scura. Bisualmente, i sti ziti parissenu chahviu, ma l'ascurtazione hè veramente in u ghjornu. Questa opzione hè bella per i ragazze di u crescita grandi. Inoltre, e semi stivali moddi nantu à una cuzzana scurazioni sò assai populari trà e donne di ogni altu è tipu d'aspettu.