Sri Lanka, Sigiriya

Oghje seguiteremu nantu à una visita virtuale à una di e sette reliie di Sri Lanka , chì hè prutetta da a UNESCO - u palazzu di montagna di Sigiriya. Stu locu hè ancu ghjuntu cù l'architettura cumplessa è di quanto si tuttu hè cunservatu quì. Sri Lanka pò esse orgogliu da a muntagna di Sigiriya, chì hè ancu chjamata Lion's Rock. Interessante? Allora vai

Infurmazioni ghjugna

Ci hè una infurmazione affidativa chì a ghjente hà vinutu quì per 5000 anni prima di a nostra era. Ma a veru fioritura cumincià cù a fundazione di u monasteru, chì era custruttu in u 5u seculu aC. In u cumbre di palazzu cù i ghjardi majestichi, l'aria induve si trova a fortezza di Sigiriya hè stata torna più tardi. A grandica edizzione principia cù u regnu di u monarca Kasapa. A parte principale di l'edifiziu hè a cima di u Rock's Lion at una altitudine di 370 metri. Ci hè una stonda larga di passi, chì accumenza entre i pane di u legnu enormi di petra. Finu finu à quì, solu e so patale anu survigliatu, ma abbastanza per cunnetta l'imaginazione à l'antica grandezza di questa struttura.

Posti interessanti

Dopu passendu parechji terrasse, quelli chì vultonu nantu à una scursioni per Sigiriya arrivanu a cima di a scala, chì porta à a cima di a muntagna. Avà i visitori anu un veru prughjettu, avà capunanzu l'aspetta per 1250 passi. In a strada di a cima, unu di i posti più interessanti di sti locali li aveva - un mirror wall. Hè custituitu solu di un tipu specìficu di porcellana. Se crede u vignetu antichi, hè statu pulitu in tale puntu chì u regulu chì passava pò admira a so rifughju. Hè coperto in certi locali cù inscriptions and poems, u primu di elli eranu scritti in u VIII seculu. Sugnu ancu più altu nantu à a muntagna Sigiriya, mentri cunzidira in paralelamente quantu passi sempre esistenu davanti à u pico à passà u tempu, avemu finatu à a cima di Sigiriya, à l'attrazioni principali - i ruins di u cumbre palazzu. U palazzu hè in parte cunservatu è à i nostri ghjorni, ancu ciò chì ferma hè abbastanza bè per imagine a scala di sta struttura. Influisci a perfezione tecniche di l'edificazioni è, in particulari, e propie esattamente è a qualità di a custruzione. I Cunduti per reciclaxe d'acqua, sculpussita direttamente in a roccia, è à questu ghjornu copiassi cù u so travagliu. Trascendu à l'anticu santuariu di Sigiriya, i so pareti sò cuparti di belli murage di culurite, chì sò stati perfezzionati finu à i nostri anni. Parechje sò elli anu scravagatu, è quelli chì hàbbenu survigliatu sò fermamente guardati da l'autori lucali.

Giardini di l'acqua

Ma a maiò parte di tuttu, l'ortu acqua custituitu hè cusì stupente. Questu locu, se viste da una altura, hè spartutu in figuri persunale geomitali ideali chì cullighja in u centru. U più cumplicatu è grande di i giardini hè spartutu in trè parte, chì si succede in un lignu. In a so parti cintrali hè un isulamentu impregnatu da l'acqua, e carreculi chì si mette à questu sò asciuti da petra. In seguitu avemu visitatu un giardinu di dui storii cù fontani. In u tagliu più bassu sò duie duminii enormi prufonda di marmura pura. Sò chini di parechji rifletti chì si spingenu da e fontane. A strada, u sistema di fontaine travaglia ora, in ghjornu di colmu. À u puntu più altu hè a terza parte di u giardinu, chì hè un spaziu ghjigantescu, cutatu da parechje corridori è terrazze. Se passassi versu u Nordeste, puderete andà à una stagione chì hà a forma di un octargu regulare.

Per inspeccionà solu una piccula parte di l'edificazioni lucali permettenu un ghjornu sanu. S'è vo passate à sti lochi, puderè esse ricumandemu chì prupone una guida di lingua russa chì puderia cuntarte a storia di u pòpulu è a cascata di una di i grandi assentimenti di Sri Lanka.