Buns di Pasqua

L'alimentazione di Pasqua hè cusì diversa chì l'altri mulesti d'alimeo, solu eccettu per ogni tipu di pasticci è di braid nantu à a tavula, simpricamente ùn fate micca nunda. Ma, per suprattuttu, un locu spiciali in u calendariu di Pasqua hè a preparazione di Pasqua è pasticci di casgiu . I recipes di Pasqua, in particulari Pasqua, è a preparazione di Pasqua hè assai, è di sicuru sò dui pratiche di Pasqua. Agghiuncinu trompi, ma femu a Pasqua da a massa di curdisera, senza trattamentu termale. Per quessa, a quistione di cume a famiglia di Pasqua, sona à a maiò, almenu, strana. Ancu parechji si dici di sapè chì coceranu Pasqua in u fornu, questu quì, fugliale casgiu. À e grande, i prudutti di Pasqua ùn ponu micca cunsideratu, ma sta criazione culinaria ùn ponu micca u tìtulu di torta, è a chjama di Pasqua, da u furmagliu.

Comu si svegliu a Pasqua?

Avete dicisu di diventà a Pasqua per cun pastelli inghjustificate, à dì Pasqua? Dunque, inserisci cusì à furnisce questu tipu di Pasqua.

Ingredients:

Preparazione

A farina, u gutturalizzia, u pappezzu (frutta candita), i prugne, u zuccherinu è u furmagliu sò ghjunti à un state homogeneia. Bichettate u battu in scuma forte è aghjunghje à u restu di i prudutti. Miremiamu da novu è fate mette in un molde, greased cun oli vegetale. Focu à 180 ° C finu à chì sà prontu.

Forme per Pasqua

Forme per Pasqua è e pasticceria di furmazione ùn sò micca à tutti, è parechji aligenti pussibuli di sti utensili di cucina, dicenu chì elli eranu formi da e so mamma è averebbe, per l'eredi. E chì si ùn ci hè micca stata l'eredi, è ùn ci hè nunda di cumprà formi, di ricusà l'Easter baking and curd Easter? In fatti, ùn hè micca necessariu di fà quessa, ùn ci hè micca una forma di compra, è, benè, ùn avete micca quarchi cosa per rimpiazzà in a vostra casa?

Comu rimpiazzà a forma per a torta?

A manera più faciule hè di fà una forma di torta da un densu paper oiled, è mette un cercolu di cartuni ondulate nantu à u fondu. È per fà u pane preparato micca morta, fate un labore finitu perghjule in i bandieri è culore di a forma.

Pane ùn sò tortu pasture dolci in tacchi di metalli ordinali è e teste. Solu quì u furmulu deve esse preparatu - altri u tarottu da ellu pò esse presu solu in parte. Per quessa, l'internu di u moltu cunsigliu cù l'oliu vegetale, un cercolu di carta oleja hè coltu nantu à u fondu, è a farina si pulita di i costi.

Se ci era micca tazzi à a manu, pudete fà un furmulariu cù a vostra propria manu di lametta. Fate u foglia à meza, vultate à i platti di u mettenu dirittu (latte, vetru, vasi). I fiurati di u fuciliu sò presseddu contr'à l'altri è turnenu parechji volte in parte, formando una costura. Per esse fidu, pudete stitch the seam after stapling. Poi girarle u barcu è si cumparanu a lametta per fassi un fondu pianu. Dopu chì u prugramma hè sbulicatu da u can, pianu à u fondu è e pareti, è si sparghje a carta.

Comu rimpiazzari a forma di Pasqua?

U furmagliu cotta ùn hè micca cusì caprici comi di massa, cusì cù formi di pasqua hè più faciule. No, per suprattuttu, s'ellu avete a manu un maestru di i mani, perchè perchè perchè una forma di Pasqua. Fate tuttu ciò chì vulia, una forma prefabbriata di platti di lignu, cù simbuli carved in ogni parte. Ma s'ellu un artighjanu naziunale ùn hè micca à a vostra libertadi, ùn hè micca aversà. Comu forma di Pasqua, ogni cilindrica (megliu, sicuru, in a forma di un cungu truncatu), in quale ùn ùn vi disgraziate chì fate forti per u flussu di u lactosu, hè adattatu. E si avete u mettenu dirittu, ligeramenti stinnilicciatu, un filtru di metale, ùn hè micca bisognu di fà nunda, pudete esse furmatu Pasqua.