Pane senza ova

E sapete chì una pasta senza ova pò esse assai crescente, ricca è gustosa. Da ellu pudete preparà bunietimenti fragranti, delicious rolls, pasticcini e altre pasticceria. Tuttu ciò chì tenite bisognu hè a farina, u levitu, u kefiru, u salinu, a villeillina è u zuccherinu, è ancu 1,5 ore di tempu libbira. Se ùn avete micca indispensabile in manu, pudete fà rimpiazzà cù un antru, simili in cumpunimentu. Allora, femmintaglie per fà pasta senza l'ova.

Pasticceria senza ova è latti

Ingredients:

Preparazione

Allora, per preparà una pasta di levitu senza ova, piglià un catu chjuchjaru, fremuli l'acqua calda, fassi uni pochi cucimenti di farina, di zuccaru è di levitu un levitu frescu. Pigliate tuttu bè è ponite l'spugna per 20 minuti in un locu caldu. Duranti stu tempu, a mistura empezarà a risurgià, a burbuila è a levadura fugliarà "play". Dopu u tempu hà sceltu, aghjunghje u sali, pour à l'oliu vegetale è aghjunghje a farina restante in petite porzioni, cunziendu tutte ciò chì tuttu. Anu aghjustatu e farinni chì avà aghjunghjenu una pasta di puzziche è micca peggy senza ova. Amu piaciammu beni, fate mette nantu à a carta di farina, è prucede à fà i prudutti di pavimenti.

A ricetta per una pasta senza ova

Ingredients:

Preparazione

Per appruntà una pasta diliziosa senza l'ova è u levitu, avete prima preparà tutti i ingredienti. Siftemu a farina in parechji volte in un colpu, aghjunghjenu a salitu, u zuccheru è a pate di puddastru. In un pezzu separatu, potagliu u iogurtu cù l'oliu, è in petra porzioni, pour a farina è amassi a pasta di pane elastica. Dopu questu, cambemu in una farfantarìa di a farina è divividenu in quasi 8-10 pareti idèntii. Da ogni unchiannu formani, boni panii , pusendu nantu à una vaca di furmagliu, lubrique cun oliu è fremure in u fornu.

Uva nantu à kefiru senza ova

Ingredients:

Opari:

Per a prova:

Preparazione

Prima, preparanu a cullera: pigliate i pratici cù i lati alta, fretce u levitu, u zuccheru, u salinu è a farina di granu additù. Per fà u nostru opara fighjerà più veloce, calentemu un pocu, nantu à a temperatura di l'ambienti, è di scorri à a misura secca. Scumpite tuttu in tuttu, fate cù una siccica è a mettite per mezu di una ora in un locu caldu. In questu tempu u nostru oparu s'arrivelerà. Fiancà, fate a farina restante, fate un pocu di vellula, fremu l'oliu vegetale è torna cunfittendu uttinendu una massa homogeneia. Ùn volta copre a pasta dispostu cù una spugna è aghju usata. Appressu in una fetta di assai pesu è pudete passà à pruduzzioni.

Cusì hà amparatu à fà pane senza ova. Ma più importantissima, ùn abbiate paura di spirimèntu, perchè s'è avete pruvatu, in ogni casu, certe ancu certe qualcosa - ùn pò micca esse spoiled. I prodotti sò tutti intarfezzione: pudete aduprà a latte in lignu di kefir è a crema agria, fate diluisce cù acqua calde. Se vulete cocchi un platu senza dolci, u zuccaru duvia esse mette assai menu.