Lavu Windows

L'opara chì lavà a finestra hè assai simplice hè assai erroneu. Qualchissia chì hà mai avutu cunduciutu cù questa facia cunniscite chì esi pacienza è preparazione fisica prima di tuttu. Fortunatamente, per oghje ci sò, in una quantità enormi, strumenti per lavà finestri, chì facilitate assai stu prucessu. Puderete truvà in e ferrari.

Lavurendu per brillaranu e plastiche

Ogni maturità hà deve sapè chì i agenti aggressivi si ponu dannu a finestra plastica, cusì u usu freqüente hè assai micca indispensable. A maiò parte di such cleaning, u perfetta di finestra è e gomes si chianti sò danati. Per ciò chì u lavuratu di u ventu di plastica ùn porta micca a cunsiquenza destrutiva irreversibile, hè necessariu d'utilizà una solu suluzione ordinaria per lavà a perfetta di a finestra. Hè pussibule di lavà sta suluzione cun un tabburettu di plastica. Per purtà a vittura, utilizate un bon filtru di un filtru bonu, è per i precintatori di gomma, hà bisognu d'una robba nìvula (l'industria moderna abandunata ancu raghju speciale per lavà finestri). Dopu ùn eseguite micca di lavurà i fucili. Verificate puru u drenagiu situatu à u fondu di a finestra, se hè bruttu, fate puru sicuru. Ma i pruduttori di pezzi è l'altre parte di metalli ùn anu micca a fumarià. Piglia a parti di a finestra hè megliu per rimpiazzate a limpinga cun un ragitu seccu, per esse di corrosione.

Uni pochi cunsiglii à lavà Windows

Primu ponti: lavate a finestra solu in un clima cool and windless. Cundite micca chì a luz di u sole di a diretta ùn falli micca nantu à u vetru - questu pò conduce à u so fast securizazione è u divorziu iridescent indelebles.

A seconda punta: avete bisognu per lavà i finestichi cù vetru internu è marcosi di finestra. A manera di strufinà u quadru, cum'è una un angelo murale pò esse un liquid cleaner.

U terzu ponu: dopu lavatu i vetru, anchissi cù un draghju secu, è poi pulitizzu - prima in a verticale è po in a direzzione horizontale.

Ricordi tradiziunali per lavà i Windows

I modu di lavuranu fiori cù l'aiutu di rimedii tradiziunali sò assai diverse. Per esempiu, lavatu di fiori cun ammonia hè generale. Per questu scopu, l'ammonia hè aghjuntu à l'acqua calda per lavà (in a proporzione di 10 parte di l'acqua à 1 parte di l'alcohol). Allora a finestra deve esse squate di un ragu o di carta. Ammoniu alcoolu hè ancu aghjuntu à u soapone calvicinu per lavà frames (in a proporzione di 1 litru di acqua à 2 cullizzioni di alcoolute).

In più di l'ammonia di lìquidu in a nostra avvette era lavura assai lavurante cù l'acitu. Per lavà a vittura spuntrava à 1 litru d'acqua, 2 tbsp. l. acitu. Se a terra è u ventu hè assai forte, un vetru di acqua era aghjustata 1 seconda. l. acitu.

Un rimediu fiducialu hè statu cunzidiratu ancu dentru o zucchero in pezzu, da quale hè stata preparata una mutazione omochia (3 incopoli di pezzu per 1 tazza d'acqua) è un vetilu ammugghiatu in un sapmu di tela chì, dopu a siccà, fù asciucatu cù un draghju secu o di gazzetta finu à , finu à chì queste tutte e reste di a sciacca sò rimoti.

Chì avissi a lavezziuli ùn era senza divorziu, aghjunghje 1 litru di acqua per lavà 1 czuna. l. fècula o fretta vidéo cù un taglio di patate scorciata. Per via di brillarzaru, utilizate nylon calze bianchi stufi in acqua fridda. Ultimi finestri brillanu sò i stessi quandu aghjunghjenu acqua per lavà i finestri di u salinu.

Lavoru di vittura, dopu a riparazione

Dopu a riparazione di u vetru pò esse una goccia di pintura d'oliu, chì hà dipinta u quadru. Dunque, prima di pittura di i frames, hè cunsigliu di friccià i vetru cù u zucchero di un lampu stampatu o rinfrescinu cù un mantellu previ impiccatu in l'acitu. Doppu sti splicibuli sempalla sguassate di i valdi di pezzu d'oliu serà più faciule.

A sicura di a lavuraghju, hè sempre cunsiderata cum'è u criteri principali di u travagliu ideale di stu travagliu. Cusì, prima di utilizà qualchissia bagnu per lavà i fiori, assicuratevi di mette nantu à u mitenu, è utilizate solu superfici eccezziunalmenti stabile durante u lavare.