Salvà tempu

L'ughjettiva di u ghjornu soluciona i prublemi di distribuzione efficienza di risorse limitati. Ma qualchissia ùn significa qualcosa per una sola persona, cum'è u tempu. Nuvembre o dopu tutti facenu a manca di tempu è rializeghja l'uppurtimi sfruttati in cunnessione cù questu. Cumu apprinneru di risparmià u tempu, per quessa hè abbastanza per tuttu - avemu capitu l'articulu.

U tempu ùn hè micca solu dirittu. Questu hè a ghjuventù, relazioni è salute - nisuna di sti categurie ùn hà micca ghjunghje à u so massimu senza u tempu investitu. Ma spessu u travagliu hè a prima numèrica, è a maiò parte di u tempu hè dedicatu à questu. Cusì, a quistione si deve esse risolta principiu cù l'ucchendu di u tempu di travagliu.

A liggi di u tempu di salvezza

Questa hè una lege economica generale, u cuncettu di quale hè statu intrudutatu da K. Marx. A basa di a lege hè l'affirmazione chì u tempu hè un recu fundale per qualsiasi relazioni ecunomichi. Cumu esse, qualsiasi economie hè ridutta à a fine à u tempu di salvezza.

A furmula di a lege di l'economia di l'òpere di travagliu

A furmula cumprisa tali cuncetti:

So:

(PT + VT + BT) / SP => economica.

I manere di salvà u tempu di travagliu:

In un mercatu liberu, u risparmià si ponu perdà à u sfondate di i so prudutti in a forma di crescita inevitabbile è un rigistru strettu di efficaci di produczione dictata da l'interessi privati ​​di i patroni. A lege più efficace si manifesta in a forma sucialista di l'ecunumia - quandu tutti i relazioni ecunomichi è eeonomi sò amministrati sistematicamenti.