Dakota Fanning in una entrevista cù a rivista Town & Country annunziatu nantu à a so vita persunale

L'attrice americana di 22 anni, Dakota Fanning, chì hè cunnisciutu da parechji per i filmi "Twilight" è a cinta "Ora hè l'ora", assai hà testa a so vita persunale. I fanali sò abituati à veda in a cumpagnia di u mudellu Jamie Strachan, di quale hà cunnisciutu da l'ultimi 3 anni, ma resultò chì sta rilazioni hè in u passatu.

Intervista à a rivista Town & Country

Strachan hè più anticu ca Fanning per 13 anni. Dopu à u principiu di a so rilazioni, u fattu hà datu a primura di parechji rumori in un casu possibbili, perchè Jamie accetta à i so entrevista più di una volta chì vulia una famiglia. Chiddu chi causò a rupture of the novel, u ghjurnalistu pruvatu à scopra da a famosa attrice. Eccu cumu cuntenenu in a festa di Dakota:

"Ùn puderebbe micca datu u raggiuni. Chì sarete sbagliatu. Fighjula in una famiglia chì valore a vita persunale. Dopu avè infanzia sò avutu assimbligatu rispettu per questu, è ùn aghju micca messu a me "lavare finta" in publicu. Mi incunificu cun sulu un pensamentu chì qualchissia per fora hè discuttu a mo rilazioni cù Jamie. A vi dicu solu à i populi vicchi, amichi o parenti ".

Dopu a relazione trà Fanning è Strachan hè vinutu à a fine, hè u tempu per parlarà di a sorte. Dakota hà infurmatu un pocu annantu à questu:

"Odià diventate. Ùn sò micca capitu per quessa hè deve fà. Sò più disgrazia chì aghju andà cun un omu in un locu, à esse à pusà a tavula è dumandate quarchi misto innevatate. Questu hè cum'è una sguassa, induve a maiò più risposta sbagliata hè stata tolta da u ghjocu. E cun questu, affinchì quellu chì si sentenu perfetta hè stupidu è ridore. Se veramenti l'acquaintu, in a cumpagnia di l'amichi. Ci hè una situazione completamenta diverse, è ci hè una guarantiscia chì ùn sò micca parlendu cù u cunsequente vicinu ".
Leghje ancu

Photosession per a re magenda Town & Country

In più di una entrevista entretenia, i lettori di a publicazione anu truvà una sesión di foto interessante. Per Dakota, i stati cattivi è arbiati sò creati in quale a zucchina dissolviu. A tappa, l'attrice di 22 anni di età appareva in un vestitu giallu è biancu tuttu cù brocca cù paillettes, da a famosa marca Chanel. U restu di l'imbiancatura eranu menu notori più famusi, ma facianu Fanning assai fimminenti. In particulare i fanzini piaceru l'imaghjini cù u corsetto di Prada, chì avaranu immediatamente infurmati l'attrice in i redes sociales. Dakota hà contesta:

"Corsetti, vestiti trasparenti, cowards alta - ùn hè micca mo cosa. Mi piace a robba più ristretta è còmera. In ogni casu, sò assai dispiacu chì tu piace l'imagine. Inoltre, quandu si mette nantu à a ropa di i marchi di u legendu, sìate una donna veramente.