Camera fiori in feng shui

Hè difficiulmente imaginate un apparitu cusì senza parechje di casa e piante. Ùn sò micca sola di piacè estetiche è vultendu, ma omenu a stanza cun energia positiva. Questu hè apprezzatu in a pratica taoista di u feng shui, apucatu à u sviluppu propriu di u spaziu. Sicondu a tiuria di Feng Shui, i fiori interiore sò u ciculu di vita in miniatura è fà una persona pensate à u tempu è u significatu di a vita. Chì certi segretti sò oculeti in i pianti? Quì sta sesta.

Fiurisce i fiori di Feng Shui

I sperimenti sustene chì e piante anu un putere specie, chì porta a casa a pace è a tranquillità. In ogni casu, ci sò parechji caratteristiche chì facenu a pianta più forte in u sensu energeticu:

Sicondu Feng Shui, tutti e fiori sò l'energia (Yin) o di u male (Yang). I fiori "Mascara" sò surtenu foglie è criscenu. Accuranu u muvimentu di flussi energetichi è accumule u putere di e crescenu vicinu à e cose. Sò include: sanseviera, dracaena, asparagus, limoni è altre citrati. I fiori "femminile" sò ramondu riduce è un troncu ferru. Partinu cù a famiglia di e cose qualità femini: intuizione, diligenza, amori. Questi include: Begonia, Violet, Cyclamen, Tolstyanka.

Feng Shui flirte famosa interiors

Ogni planta pussedi una energia unica chì pò esse usata per u benefiziu di l'appartamentu. Analiteghjemu i qualità di i fiori interiore più famusi:

  1. Geranium . Durante a fioritura, hè alimentatu da energia negativa, chì prutegge a famiglia sana. Dopu à pusà per un pocu minuti vicinu à u geranium , unu pò esse riposu è vigoru, in ogni modu, cù cuntattu prolongatu, u so pudezu pruvucalla.
  2. Myrtle tree . Piglia tutti i membri di a famiglia, porta a prosperità è l'amori à a casa. U mirtu fiore aghjusta à salvà u matrimoniu è sopr'à i pesti di casa.
  3. Fiori fiori in feng shui . Questu hè una donna grassa, chì personificà a prosperità è a ricchezza. In ogni casu, poni una muntagna in u pignate cù u pianu pò esse "monetariu" quasi ogni fiore.
  4. Bambù . Excelente absorbe energia negativa. Mantene un vasu chjucu in u cantonu di a stanza.