Curtains in stile Japanese

Se vulete decorate u finestru in a vostra stanza è fate un modu insoliticu, allura i cortini in u stili orientali seranu una solu ideale. C'est pourly, un disenu di finestra vi pare parechji prudutti (in generale naturali), chì pò esse traslatu in u cornu di u ceppu , ma ùn si pò micca esse assemblati. In i parti suprani è sottu sò tragetti special, un pocu reminiscente di u disignu di cortini romani.

Disegnu di cortini in u stilu Japanese

Questa versione di u disignu di Windows hè assai populari oghje, ma ùn si pò accade micca ogni internu. E cortese in armuniosi in u stilientale orientale mi circundà in i camere, induve l'internu hè cusì vicinu à u minimalismu. Inoltre, u spaziu di a finestra hè stata abbastanza larga, altri o tutta a custruzzione serà stata ridícula. In questu stile, hè megliu per disignà grandi spazii vivaci o camere.

Da tutte spessu u disignu di l'abitazione in u stilientale orientali permette l'usu di cortini per dividinu l'espaiu in spazi funziunali. Cusì, hè pussibule di separà a zona di u travagliu in un criaturu o locu di restu in un salottu cumuni.

Curtains in u stilu Japanese: schema di culori

U stil orientali implica l'usu di cortini di colori naturali. I pupulari sò grigori, verdi, blu o gialli lucidi. Se vulete creà una cosa più dinamica, poveru prestu attenzione à u tela per cortini in u stile japonesa cù i disinni. Pò esse avè, piante o elementi. Una piccula di a razza sakura hè spessu usata.

Una funzione distintiva di stu tipu di cortini hè a so simplicità. A causa di a struttura è u culore di i tessuti, un fondo harmoniu hè creatu, mentre chì sò assai funziunali è ecceve assai stylish. Questu hè in qualche manera l'embodiment of wisdom orientali: detalls extra interferenu cù a bellezza, tuttu s'hà da esse simplicità simplice.