Jam from the viburnum

Kalina hà longu statu famosa per i so pruprietariu medichi è hè cunzidiratu unu di i megliusimi rimedii folkiali chì aiutanu à i friddi. Preparate jam di jam cù un trattatu minimu di calori o ancu senza ellu, vi darà una riserva vitaminizzata impatente chì ùn viaghja micca solu à ridivà di a malatia è à migliurà a prununzia, ma simpricimenti cumplementarii a tazza di tè per cena o dopu à a cena.

Jam di u guelder-rose "Pyatiminutka"

L'aparenza di baga è i so preziosa preghiera sò cunservati à una grandezza più larga cù u trattamentu minimu di calori. A preparazione di sta tipu hè a marmotta da u Kalinina Pyatiminutka.

Ingredients:

Preparazione

  1. In prima, i frutti di mele di u Kalina sò rinfuccati è dippiru in un saccu di metallo in una pignatta d'acqua fogera.
  2. Dopu à cinque minuti di biancu, caccià u pesu di l'acqua è lasciarà i fianchi.
  3. Emu combina u zuccaru è l'acqua in a pappaglia e fassi calà a massa cun cuntinuvisi cuntinuvisi finu à chì i cristalli di zuccaru sò disolviati è u foglie di l'ova.
  4. Avemu crescenu à a massa dulce fritterosa dispostu bianche e foglie bagnati è fassi fureghjuli dopu avè fogghiu duranti cinque minuti.
  5. Partiggisci u cuntinuu cù a travagliu da elli è si lasciarà.
  6. Una volta calenzana a marmellata à foglia, fate un coccu per cinque minuti è poi cunfundita.
  7. Per l'ultimu passione, aghjustemu un freschezza per fogghi, poi l'avemu u sopra à i vetru sterile è seccu, l'arrimpulevanu bè è dopu à a rinfrescenza, a mandonu à un'antra per altri sputichi.

Jam di Kalina senza coccia - una simple ricetta

U prucessu tecnologicu di a ricetta pricidenti ùn deve micca cinque minuti, cum'è u so nomu dici, chì scrissi a variante di u gustu ricunnisciutu à u tempu chì và à u trattamentu termale di e baga. Ma u cumpimentu di u viburnu per l'invernu sicondu sta ricetta ùn hè micca più di cinque minuti, solu per u tempu per a sterile di i canzoni.

Ingredients:

Preparazione

  1. Kalina hè sparta da i ramoscelli, lavatu, siccati cun bagnu o un pappagallo e trasfurmatu à l'istatu di purcugie patate in u tank.
  2. Dopu ci cunnetta a masse cunmessu cù u zuccaru granulatu, mischjà è impastate cù vessi sterile.
  3. Cuverture cù tufonce, ci guardemu i vini sanguini in a fria.

Jam from the viburnum - una ricetta per un macinatu di carne

Comu in u casu anticu, a billetta sottu sta ricetta ùn hè micca sotietada à trattamentu termale, perchè cunserva a pruprietà impurtante à u massimu. Questa pizzetta ùn si manteneva longa è solu in una cantina fria o nantu à una banca di un frettu.

Ingredients:

Preparazione

  1. Preparati boni raffinati boni cunfittati da una spugna o di spaziu nantu à carta per un tempu.
  2. Pigliemu a materia prima priparata tramiti un macinaggiu di carne è cundiscenu in un veli d'esmalte o vaso cun zuccherinu.
  3. Emu mischjianu a chjave di u constituentu à a dissoluzzioni massima di cristalli di zuccaru, dopu à quale l'aghjunghemu nantu à frasi sterili è i cupèrteli cù capron cap.

Jam with caramel and honey - recipe

Questa varianti di a preparazione di a marmotta hè ingrossu è impagliante, ma u gustu di a delicatessesi ottene hè più delicatu è suave.

Ingredients:

Preparazione

  1. Scambià i bachi di calyx sottu u mari, dopu à u quale a calalli per un pianu di minuti in acqua di furore, fugliate nantu à un colpu, permettenu serebbe, è fate micca drenu.
  2. Appena, moltenete i bachi disposti cun un pezeu, siparendu u zuccaru internu è a polpa da i boni è i pelle.
  3. U gustu di purcinu di u licettu resultanti sò mischiati cù u meli è disposti nantu à cuntenenti petite è sterile.
  4. Guardemu i cuntenenti stampati cù taglioli nantu à u largu di u fretru per almacenà.