Jada Pinkett-Smith palesa a lotta per a ghjustizia in Internet!

A famosa attrice di Hollywood, Jada Pinkett-Smith, hà pruvatu boldly in a so pàgina in u FB chì a ghjente in l'attrezziunale d'Oscar appretendu u publicu è dà premiu, annunziate i participanti, ma u so talentu è l'capacità d'accusazione sò ignorati.

L'attrice nìvuru hè ingannatu da u fattu chì in i cinque nominazioni Oscar-2016 principiani solu e femine hè ghjunghje chjaru a donna ca succissiva. In a reta social, a famosa moglie di u maritu esse cumpostu Will Smith hà rimbursatu à tutti l'attori neri è l'especettori per ignurà a guariscenza di premia.

U so appellu emocionale hà cullatu u lettore, è per u ghjornu chì a missa stampa in Facebook hà puntuatu più di 120 000 piace. L'onda di indignazione hè annunziata à Twitter, cù l'aiutu di l'hashtag #OscarsSoWhite utenti disgruntled è l'invintatu i pusteri neri pò fà stenddi i diritti di u culore.

Hè a storia ripitenzia?

L'annu l'annu, i statuette foru presentati à Lupita Niongo, Oprah Winfrey, Zoe Saldana, Civetel Egiofor è Eddie Murphy, ma micca un unicu attore nativu riceve u premiu cinematograficu più altu.

Leghje ancu

L'Académie di Filme Americana hè spessu accusata d'un accorcintu sullevativu à l'attribuisce premie, è una reazione violenta da u populu nìuru hè abbastanza prontavule. Dopu tuttu, a storia ripeti stessu!

Serà sinceramente una pietà di micca vedà nantu à a catara russa talented è ancu brillanti attori. Hè nutate chì a quarantena azione ottimista se face guidata da l'attore nanzu Chris Rock.