Charlize Theron hè u villanu principalmente in u filmu "Fast and Furious 8"

In Cuba, ricentavanu pocu à sparà a 8a parte di una di i più grossi francheghji in a storia di u cinema mudernu - a pelle "Fast and Furious 8". À l'astri di a prima magnitude hà juncutu a bella Charlize Theron. Hà cumprenda l'empresa Vin Diesel, Duane Johnson, Jason Statham, Michelle Rodriguez è Scott Eastwood. In a pressa, i rumori chì circuleranu durante un bellu pezzu chì Charlize hà ghjucatu in "Fast and Furious". I so averebbe custruìanu versioni unu più interessante da l'altre, chì rolu serà l'astuttu di "Sweet November" è "Eon Flax".

Ci hè vultatu chì i pruduttori decidini à confià l'attrice africana u rolu di l'antagonista principali - villain Cypher. Questa bella, ma a donna malaria - ghjustu ghjuridicu di u cavalieri Dominicu.

Leghje ancu

Benvitutu cale

Charlize hà cumposta cù i so seguitori parechji ritratti brillanti da u filmatu è scritti nantu à a pagina in l'Instagram u seguente:

"Sugnu locu per questi l'attori! Aghju scrittu per l'accolta bè è l'accetta in a mo "famiglia".

Nisunu menu emotionali, riviseghjalizzazione da u filamentu di i omi forti è indipendente, Dwayne Johnson è Vin Diesel.

Malgradu u fattu chì u sparatoghju hà fattu in Liberty Island, sicondu a trama di u ritrattu, i razzi crazy sarà nantu à e carrughji ... di a Nova York. E in a nova film di F. Gary Gray ("U Negoziatu", "Citizen abogado") ci sò assai scontri dinamichi è sanguinanti.

Perchè i pruduttori urganizeghjanu à Charlize Theron à u so novi prugettu? Evidutamenti, i cinematografi anu fattu una impressione indelicabile di i persone è razzi insegna in a film "Mad Max: A Strada di Furia", induve a bjogha bionda tocca un rollu maiò.