10 viaghjà à dì ade

Ti ricùardi quantu difficili era custruita questa rilazioni? Cumu si u granellu cresci cù u granu, cumu l'stampa di "candu-bouquet", cumu si sapi capisce u passageru, ghjornu à ghjornu, dopu à a reunione? E ora, questu hè diventatu in una vulunturosa vuluntà di vede o sente a vostra vignette adurata ... In l'internu di a culpabilita hè micca chjaru, cum'è sviluppatu è perchè ciò chì ùn hà micca infurmatu di a vostra decisione. Allora, forsi, u vostru sensu di culpite hè veramente un pezzu di u tempu spentused.

Per u travagliu

A lotta cun sensu di culpabili, vergogna, dispiacè, u dulore, avemu un altru tempu. È avà lasciemu direttamente à l'attività diretta: cumu di dì chì avete digià decide tuttu per ellu stessu è nimu hà cambiatu l'argumenti, e dumande, e proposthe.

  1. Per i più coperchi - sms parting. Tuttu addipenni di a vostra età è a so spirantatu, perchè se questu hè u primu parting in a vita, forsi hè megliu. U malu di sms-adele hè chì sta parting ùn hè finali per ellu è per ellu. Immediatamenti dopu a rupture of the acte, quasi tutti disprecanu. Avete da cumincià à crede chì quandu si scopre, pudete tutte a replay, perchè era solu un messagiu di testu. Ùn pudete fà micca à parting: marchande, vai per sempre. Avemu fattu una decisione, hà fattu un passu in a forma di mandà un messagiu (ancu s'ellu ùn hè più bravest) - vai à a fine è assumete a responsabbilità per a vostra accione.
  2. I riti suciali: piglià in contu u fattu chì l'amore diventanu più diventà virtuale, è i nostri acquisto è ancu più più ghjunghjenu in u spaziu di Internet, "amare" l'altri in Facebook / facebook / twitter, pudemu dinù ancu permettenu parting sicondu i reguli di e cumunità virtuale. Un missaghju curtu è secu o una carta longa è sensuale cù una lista di tutti i so erroni - ùn importa micca ciò chì scelta, più importantemente, senza aspittendu una risposta è cuntinua permanente, mandate u vostru amanti à i listi di spama.
  3. Per amatorii classichi, se sè un fan di l'armi di Dumas è vanu in più in a Francia burguesa di u XVIII seculu, a prima cosa chì pudereti vende à a vostra mente hè una carta longa di farfalla nantu à carta d'alta qualità è scorciata scritta, scritta cù una penna. Eppuru si hè in u vostru stile, cura l'un esterno strettu è quandu u dramma di parting hè detta, ricurdate vostri atti, cum'è un episodiu da una novella.
  4. Ùn pudete micca fà forza per parte, fà per voi fà parte di voi. Forsi vi pare una mozambica chì i vostri vulete micca? U pianu hè ghjuvanottu è a mozone hà da avè a nutiziosa di i vostri intesi, ma ùn hè micca menu cusì doloroso si tutti guveru?
  5. Sì ùn avete micca a forza di disprezza di dì, tuttu hè cum'è, è ùn hè pacienza per guidà u jocu à pocu tempu, fate tuttu ciò chì finita d'amu. Prima, principià per esederà e qualità di i cuncurrenti di u novu. L'omi ùn face micca cumparativi.
  6. Parlà di i vostri "malatie" - chì u capiddi cangre, a pelle scàccia, l'uce di l'uce, i cutiddi di u corpu, etc. Se u vostru futuru futtu ùn hè micca un mèdic fanàticu, ùn vole micca messu cun l '"dochche".
  7. Distorta tutti i so cumplimenti , questu infuriate l'ellu, è ùn hè micca difficiule per voi per piglià l'apprincipiu di sta natura naturali di e donne. Sì MCH hà dichjaratu chì ghjè bè ghjornu in bonita bellezza, fate l'offisa è a razia - "Rifirenze, ùn sò micca bella!".
  8. Late sempre è in ogni locu. Pudete mette cun facilmente, ma si ponu avete rapidamente avete bored.
  9. Determinate chì piace u vostru vittime - intelligente o silly. Veneranu contru à i so preferiti è se li piaci à i zitelli stupidi, sullivate qualcosa scientificu è repite u monologu tutta a sera. Dumane ùn sarà micca chjamatu.
  10. A fine, basta diri comu hè. Ùn àbbia paura, questu hè un passu rispunsevule, ma ùn hè micca micca bellu ghjucatu l'altru. Se u vostru, finu à chì u novu hè una persona prudente, cumprende tuttu, accetta è rispettu per l'atti. E si avete furtunatu di scuntate un psicòpadu o solu una persona assai passioni, cramava una reune cù manifestazioni in u locu più moltu. Allora sarete salvatu da i fiammi di còllera.