Norm Mantoux in i zitelli - a tene

In u nostru tempu, a retazione di Mantoux hè fatta per tutti i zitelli chì vanu à un pre-ikastale o a scola. Dopu tuttu, a tuberculosa hè veramente una malatìa terribili, chì si pò trasmessu faciule à i gruppi di i zitelli. Qualchi parenti piacenu risicà a salute di i zitelli. Per quessa, in cunnessione cù i cresciti di a reazione pusitiva di u corpu à a pruverna di u tuberculinu, hè chjaru cunnisciutu cunniscite a norma di Mantoux in i zitelli è chì duverebbe esse a dimensione di u spaziu chì ferma nantu à a pelle dopu l'amministrazione di i batteggiati debulle chì causanu a tuberculosis.

Ciò chì deve esse u diametru di Mantoux in i zitelli chjamate i normi medichi?

Dopu l'ingezioni di a tuberculina, a reazione di u corpu hè evaluata nanzu di prima di 72 ori, misurendu a dimensione di a papule furmata - l'area rougata cun un segellatu chì si sviluppa sopra superficie di a pelle. Hè necessariu di realizà una quantità di manipulazioni in una certa seqüència:

  1. Prima, analizanu u situ di inzulu per stabilisce l'absenza di retazioni, a presenza di l'iperimia è a putenza.
  2. Dopu à quella sensazione attenta, u spessione di a pelle à u situ di a tuberculina hè determinata, è solu avè da scelta di a dimarchja di a reazione di Mantoux è a so paragùna cù a norma.
  3. A misura hè fatta sola cù un regnu trasparenti è solu u valore di u segellu hè determinatu. Sì ùn hè micca, solu sò esse a dimensioni di rossi estimati.

Sicondu i risultati di metulazione, u teste di Mantoux hè cunsideratu:

  1. Negativu si u infiltrue hè assestatu assicurativu o u diamitru spaziu da l'in injezzione hè 0-1 mm.
  2. Doubtful, in u casu quandu u grandu di a papule hè di 2-4 mm senza compacazione, ma hè una vermiculita nantu à u situ di l'injezione.
  3. Positivu, quandu a cumpattazione hè chjaramente chjamata. A norma di u grandellu di vaccina in Mantoux in i zitelli per una reazione di cunsensu positiva hè u tamantu infiltratu di micca di 5-10 mm di diàmitru. Si hè 10-14 mm, a reazione di u corpu hè classificatu cumu intensità mediu, ma cù una papule pronunsiata cù l'hyperemia circa un grandore di 15-16 mm, hè classificatu come chjaramente chjarificatu.
  4. Hyperèrgica (in questu casu, i genitori deve esse infurmatu immedtamente), se u diametru di l'infiltratu hè 17 mm o più quandu si misurà. Particulamente periculosa hè a cundizione dopu a retazione di Mantoux, chì ripareghja l'aparicio di pustule è necrosi di tissuti à u situ di l'injezione, è ancu di l'aumentu di i nodi noduli, inùtule di a talla di u segnu.

Hè importatu assai quantu tempu hà passatu da l'iniziu di a vacca BCG. Per capisce chì tene Mantoux t'hà esse in a norma, fegate a seguita:

  1. Se dopu una vaccinazione da a tuberculose hà passatu un annu, ùn hè micca u panicu si u grandezza di u segnu hè di 5-15 mm: hè un fenomenu normalu chì hè classificatu com immunità postvaccinal. Ma s'ellu si infiltrà u so 17 mm, vi cuntu di circà aiutu medica.
  2. Dui anni dopu à u BCG era fattu, u grandu di a papule anu da esse uguali, cum'è prima, o diminuite. Visita un spegradendu si u risultatu di Mantoux hà cambiatu da negativu à u pusitivu o u diametru di u segnu hà fattu più di 2-5 mm. Un aumentu di 6 mm o più hè un probiu signu di infezzione.
  3. In 3-5 anni dopu à l'intruduzioni di a vacuna antitruginturosa, hè assai faciule di sapè chì tene Mantoux hè cunsideratu a norma in i zitelli. U diamitru di u fucile si distenu in a comparsa cù u risultatu precedente è micca più di 5-8 mm. Se a tendenza à diminuisce hè assenti o a grandezza di a papule hà aumentatu da 2-5 mm dopu l'ultima vacuna di Mantoux, una visita à u dispensariu di a TB ùn hà micca afflittu.