Giardini di San Martino


Turisti è abitanti di Monaccu ùn impediscenu di venerà a vista di questa cità. Vi parvaraghju unu di elli - i Ghjorni di San Martino. Stu parcochju parigine hè situatu à u latru di u cliff in u vecchiu cità di Monaco - Ville. I ghjardini di San Martino sò creati in u 1830 da u Prince Honore V, chì hà avutu predilezione per i vegetali esotica. U prìncipe stessu vulia viaghjà in tuttu u mondu è ci hà fattu schersi rari in u giardinu. In un maravigliu esasciante oasi, artisti inspirati, i fotòficu è l'scrittori. Era u locu predilettu di Guillaume Apollinaire - u classicu di a literatura francesa.

Per escalci in u giardinu pudete aduprà l'elevatori, chì si trova à i pede di a muntagna. Quandu site à a cima, vi cuntene u patrimoniu di u fucu. L'aria hè satueddu cù l'arumu di fiori esotico, vecchi arbuli àrburi altiddi una ombra à a so corona, è cammina longu à i passeggiari si mette in a vostra alma a pacificazione è l'admirazione. Dui observatori di e tenazioni abranu una bella vista di u portu cù i battelli nè-bianchi è a superficia di u mare. In ancu in i giardini di San Martino, pudete rilassate da u picculu bassa chì ghjè in u latu di u parcu. Documenti di fontane sculturale, gazebos, arrangii di fiori è cantieri di fiori ùn permettenu micca indiferente. I giardini di San Martino sò una cumunione harmoniosa di natura esotica cù l'arte è a storia di u Imperiu Imperdincu.

Sculture in i Giardini di San Martino

Cammendu à i camicie di u parcu delightful, periggisci annunziate sculture storicu. I creazioni più famose di i scultori sò:

Determinni di a storia di a creazione di sculture vi dite una guida chì pò esse ghjucatu à l'ingressu à u parcu per 6 eurò.

Modu di operazione è rotazione

I giardini di San Martino sò aperti per i turisti ogni ghjornu. L'entrata à l'elevatori, chì si sviluppeghja à u parcu, hè assicurà liberu. Aprecia à 9h00, u chjusu durante u sole (in l'estiu - 20,00, in l'invernu - 17,00).

Pudete turnà à i Ghjurnati di San Martino per u vostru o un carpaghju allughjatu nantu à a ruta di Monte Carlo o in busus locale N ° 1, 2, 6, 100.