Kangal

Kangalese Karabash o Kangal hè una razza antica pastore di cani. In a so forma pura, era cunservatu solu in u territoriu di a so patria - Turchia. Chjamata sta razza hè stata in onore di a zona di Kangal, da quandu sò i cani.

I cangalas sò razza di viddani è pastori chì amanu i cani per a so capacità per pruteggiri i baghi ​​da i predaturi. In u mondu, i kangalas ùn sò micca ricunnisciuti com una razza distinta, è parechji spertevule suggerenu chì si cumpranu tutti i raceri turchi di pastori in una. Ma Turchia hè assai contru à questu quì è hè sempri cura cura di a purezza di a razza.

Storia di a razza

I razzii di sta razza rivenutu à u Medievu in Turchia orientali. Eccu certe richieste di i pastori di cani nascenu. Ma, a versione di Kars, Akbash è Karabash, Kangal ùn hè micca un culore biancu.

Ùn si cunnosce propriu, ma hè pussibule chì i so antenati, i cani di u nord, ddi tali culore à i cani di u kangal turcu. A so participazione à a razza hè ancu indirata da un mantellu curto curto, una natura tranquilla è non aggressiva di u Kangals.

Kangal hè un tesoru naziunali

In Turchia, u Kang rocke hè cunzidiratu un tesoru naziunale. U guvernu di u paese monitorea personalmente u sviluppu è u muvimentu di i cani di sta razza. Ogni pezzu, nascutu in u viticulu, passa per u cullettivu sanu è hà una pedagogia larga.

Kangal hè l'unicu di tutti i razzi turchi, ufficialmenti ricunnisciute in a so patria. L'imaghjini di i kangalas ponu vede nantu à stampati è muniti.

Ma, anche tutti questi, i Kangali sò travagli di travagliu - pastori. Ùn ùn participanu micca in esicuzzioni, è in i viticultori necessanu soporta i so qualità di travagliu.

In u 1985, u primu Kangal fù livatu à i Stati Uniti. In u stessu annu, sta razza era assai populari. U club americanu di Kangal Karabash hè sempre funziona. E si vulete cumprà un cucciolo di u Kangal turcu, certamenti hè da i pruduttori americani. Dopu tuttu, l'impurtazione di i cani puri di sta razza da Turchia hè pruibita.

Risposte di a razza

U Kangal Kurdo (un altru nome per sta razza) hè un cane impressescente, forte in l'aspettu, cun una musculatura addumata. In u ciucciu pudete alcune 90 cm, è pesa per e cane finu à 70 kg.

Lana Kangala hè corta è densu, culore grisese-giallu. Nant'à u fogghiu ci ci deve una maschera nera.

I pastori mai razza i ghjente sò cum'è animali. I Kangal Karabaks sò assai ubbidenziali è micca feroçu cum'è altri vardiani.

A natura di sti cani hè tipicu per i pastori. Hannu un instinct territoriale pronunzianu, corse veloci, assai forte. Kangals sò stravagini brave è, in casu di periculu, imbastu immediatamenti per a difesa di u maestru.

Quessi i cani sò trattati da incredulita per stranieri, ma ùn sò micca aggressivi in ​​una situazione pacífica.

Caring for a cangal

I cani di a razza kangale turca ùn sò micca adattati per vivi cum'è internu. Amanu a libertà è apprezzate l'oppurtunità di curru. Sè decide di avè un kangala in un appartamentu, da ch'ellu deve esse grandi, è u cane necessite ghjornu caminu longu è attività fisica.

Inutili, spilling all its energy into a pogrom in casa.

Ideale per questu un cane sarà vita in una casa di campagna. Kangal serà un guardianu eccellenti. Ma ùn la mantene micca nantu à correa, hè megliu per limitarlu territurale cun una alta frebba.

Dapoi a zitiddina hè necessariu di abituà Kangalov à u dialogu cù l'altri populi è l'animali. Inutili, u cane foderà aggressivu è incontrollable.

Kanghala Karabash ùn hè micca sensible à i cambiamenti di u clima. Cumu tollerà tantu friddu è calda. In genere, i kangali di l'attitudini ùn sò micca capricci, ùn ci hè bisognu à pezzià u ghjornu duie volte à l'annu durante a mutazione staghjunali.