Se un omu ùn piace micca è ùn lascià?

Ci hè quelle relazione quandu a donna pare micca esse sola, hà un omu, ma questu omu cum'è un sole rossu - quì aghjustassi, serà persu. È ùn ci hè chjaru, di cunzidiri liberu è di custruisce novi rapporti , d'aspittà à l'omi di decide è facenu a scelta bona. Se un omu ùn piace micca è ùn lasciarà micca, andà cusì comportà megliu hè in questu articulu.

Perchè un omu ùn si lasciarà entre in opera?

Stu cumpurtamentu hè tipicu per u patrone è un egoist infinitu chì, per u cunfortu è di comodità persunale, abbanduneghja i sentimenti di u socie. Questa relazione pò inizià immediatamente è esse trasfurmata dopu qualchì pocu anni di vigliavule nunda, ma in ogni casu significa chì un omu ùn hà micca amatu veramente, ma ùn vole micca dà capunanzu beneficu. In u casu di a so mòglia, questu pò esse un modu di vita stabilitu, i zitelli, è in u casu di una mistress - sess passionatuu. Parechji si ponu sicutu, perchè un omu maritatu ùn mancà a so mistressa, eppuru tuttu hè simplice quì. Hè cusì cunvenutu per ellu - in cunfortione di casa è calidez, cura è attenzioni, ma manca emozioni vivida è passione, è a patrona hè tutta, cusì perchè stà à tuttu?

Succece chì un omu ùn ùn lasciarà micca è ùn circate micca, perchè ùn hà micca decisu ancu, ellu pensa. Viaghjà in cità diffirenti, hè difficiule di raghjunà relazioni, ma dopu qualchì tempu, quandu aghjustò tutti i prosa è cunse, u sociu proposau à venite è vanu cun noi. Sì una donna hà a vargogna e nervosa cun un statu suspesu, hà dettu parlà francamente cù u so cumpagnu è scopri tuttu. Ma più spessu ch'è micca, intuintiva capite chì questu pò causà una rupture è persa, aspittendu chì l'omu pò piglià a responsabilità è decisione. Hè bisognu à vultà per quellu - hè à a so, ma a pratica pruibitu chì ei rilazioni raramenti ricèvenu a continuazione. Sì una donna hè autosufficente, cunfidosa è cumprendu ciò chì ella necessita un omu, poch'ellu si spende stu link, andò in circustanza di un altru partitu.