Issuera Negra nantu à l'arbre-manzana - quantu i pattu?

In tempu cù e malatie fungi, i pesti infruinzivu micca menu dannu à i nostri jardini. I sidori di l'arbureti sapemu d'inglesi chì e urugghini puderanu molti i pianti da manghjendu e foglie, i ovari, frutti, e tene è anziana di scorcia d'arburi. In questu articulu, parramu di e bellezze nìuri nantu à l' arbureti è amparà à cumu cun elli.

Caratteristiche di i beldri negli

Prima di tuttu, pudete esse quì chì pratiche hè parasita in u vostru arbre:

A basa di a lotta cù l'erugussa hè l'usu di l'insecticidi. Aduprate a preparazione "Carbofos", "Rovikurt", "Benzofosfatatu", o prodotti biològichi - "Entobacterin", "Bitobacterin", "Phytoverm", "Lepidocide". In i rimedii vulgari è populari populari, cum'è l'infuzione di l'assicuranza amarga, una decocultura di foglie di tomate. Hè efficace à tutti i chjassi di u fruttu di u fruttu, ma hà da esse aduprà usati frecuentemente, preferibile setti.

Da à vultà i belugranu nè à u pumu, ùn dipende micca cusì in a so spezia, ma in u gradu di danni à l'arbre. U gran problema hè chì i pesti aghjustanu rapidamente a sustinenza attiva chì hè parti di a droga, è continuanu a distrughjini l'arbre. Per quessa, l'utensili hà bisognu di cambià pericuamente, sopratuttu se vede chì rinvivisce micca menu efficace.

Avèndulu sappiutu sottu a mane di e foglie è stallate di l'ova di cinghiali, trattatu l'arbre cù u virus drug Virin-ENZH. In casu di sta succorsu prima di u bugu, ci hè permissibile di trattà l'arburetu cù nitrafen, è digià annantu di u fiore, pudete applicà "Metafis", "Carbophos" o "Zolon".

Hè impurtante sapire chì i frutti malatati da i erugpiranu sò a causa di l'infuzzione cù u putere di frutta. Dunque, a pesti deve esse cuntrullata finu à voi

truvaru li primi signali di scunfitta.

In più di l'insecticidi è di i biurparaghi, utilizzanu a distruzioni mekanica di e erugpi. Per questu quì, sottu l'arbre beddu una lumera, è fate e parolle. Stu metudu hè particularmente efficace in u primu mumentu annantu à i bellezze chjari bianchi nantu à l'arbre, chì fermanu ferma.

In u vaghjimu, dopu à l'altri cadere, ogni foglie cadute da l'arbureti tali sò stati reculse e credendu, è ancu a staghje di corsa, è i zucculi sò spuljati cun una suluzione di chlorophos.