Chicken roll da gelatina in u filmu di alimentariu

Per pamperà i visitori cù l'appetizers carnales deliciosu, ùn avete micca scappatu à a tenda, perchè pudete fà fà cose infurmazioni. Per esempiu, pudemu suggerisce chì fate un gustativu di pagliaghja in un film alimentariu cù gelatina.

Chicken breast roll recipe with gelatin

Ingredients:

Preparazione

Da u pene, tagliate tutti i purcelli è potazzu in picculi pezzi. Trasferisce u pollulu in un coltu è aghjunghje salate à u gustu. U filmu di alimentariu hè spargugliatu nantu à a tavula, è avemu sprezzatu a polpa preparata in una sola capa. Piglia un cazzo da una carne cù un martellu è l'asciugate ancu cù a gelatina seca è spices. Scrivite tuttu in un rotulu strettu è di pulisce in parechje strata di film, è poi pateanu in filu. Pusitemu u pezzu in un mudellu, pour un pocu acqua è fremi u roll 55 minuti à una temperatura di 195 gradi. Allora u scogghiu finitu hè remichatu è pulitu per friddà durante 2 ori in a fria. Dopu quessa, liberta in paese da u prugramma è di film, cut in porzi è posite nantu à una bedda piatta di serve.

A ricetta per u pullastru cù gelatina

Ingredients:

Preparazione

Per a preparazione di un rollu di pollulu dilicatu in casa cù gelatina, u fillet hè struitu, lavatu, siccatu nantu à una tagale è tagliate in i stessi cunti. L'alli hè sbuchjata è schiavedata cun un cuteddu. In un pappagallo distintu, mischjà tutti i ingredienti secchi: gelatina attuale, terra rossa pappatura, spices à gustu è una mistura di aromi mediterrani seci. À a carne di pollame spunta l'aglomeratu picatu è vintu l'insemi fragranza. Chjucu tutta tutti cù mani nuttate è stanu nantu à a pelle di nutizie, preestrughjanu nantu à a tavula. Forma una struttura fatta è stretta, impastughjate strettu è aghjustatu da i dui parte. Avemu u travagliu in una forma còmica è mandi à u precu furne durante 45 minuti, stabilendu a temperatura à 180 °. Dopu quì, u pudete stallà cun gelatina hè fretu, pulita duranti 5 ore à a fridda, è da esse apertura, cut in finti sliced ​​è sirvutu cù fette di pani negru.