Pasta, pasta, carne piccola in u fornu

Cottura da pasta hè sempre diliziosa. Cosa da coccia da pasta e carne piccetta, leghjite.

Pasta, pasta, carne piccola in u fornu

Ingredients:

Preparazione

Chop a cipolla finamente, combina cù carne piccata. Oghje, pepite, impone un ovu è l'aghjunghje. Tire fino shinkuem Pimenta bulgara. Trimate a massa à metà è rintruma cun una capa à 3 mm di grossu. Per mezu di a massa, ponu a mezza riposu è a mità pimenta. In a listessa manera, facemu u restu di i ingredienti. Pigliemu u rollu, fate mette nantu à una pappaglia, frasca a cima cù un sbagliu di uovo è affetta 45 minuti a temperatura moderata.

Pasta, pasta, carne picchina

Ingredients:

Preparazione

Sicondu i struzzioni, scuzzulate a pasta. U fornu scaldate à 180 °. A cipolle si sò puliti è chjucchi. In u mince ponemu pozzu finiscinu di melenko, aghjunghje l'ovu, aghjunghje saline, pepite è cunglite bè. Scopre a massa di scrullugnu cù quatri. Scalfèvamu l'ovu, siparendu a proteina di u guccini. Mandà u bordi di i casali cù u biancu u biancu. In u mediu aduprate currettamente u rizzu è aghjunghje i viti in a forma di trianguli. Pudemu i pate nantu à una bachetera di furmagliu culata da u papavera. Cima cù un ghiglente di uovo. Cuffè di bocca cù carne picchina da u puduto finita da quasi media ora prima di rouge.

Samson, fatta, pasta, pasta, carne

Ingredients:

Preparazione

A carica torcia in un macinatu di carne, cipolle finamente piccu, salitu è ​​moltu cù e so mani, perchè u zuccu hè stata assignata. I pani verbi eranu chjappi. Imbulighjate tutti l'ingredienti preparati, aghjunghje salinu, pepite è pour un paru di cullenade d'acqua per chì u riposu s'aghene ghjusti. A pasta di cascarilla scrullata hè stata rintra nantu à una tavola, straccata cù farina. Deve lasciate un groso di capa di 2-3 mm. Tagliatu i circhuli, in u mezu di quale aghjustemu u riposu. Oghje l'arme è fate un patty cun una forma triangulaire. Pudemu a samsa nantu à una cuperta di panini, cumprà cù un gingale brusgiata è fretta cù sesame. Per 10 minuti aghjustemu i prudutti in un forru assai calatu, appena allughjaru circa una meza ora à 180 °.