Cumu fà una culomba fora di carta?

A tecnica di plegà parechji pezzi di carta si chjamava origami . Ellu viaghjuse da noi di u Giappone è divintà assai populari. Utilizare un carta ordine, in questa teknika, pudete fà cose. Per esempiu, oghje avete amparà à fà un pezzu di una culomba fora di carta. Hè un mediu per a cumplessità di u produttu d'origami, ma, avennendu successu tutti l'azzioni deskritti davanti à una sola volta, pudete fà facilmente paludi.

Palumma volumièticu fattu di carta in a tècnica d 'origami

  1. Pigliate una carta di carta bianca o culore. Solu devia esse densità media, ma micca troppu ghjetta, perchè saria più piacevule à dà. L'office paper hè megliu micca di utilizà, hè, versu u cuntrariu, massa densu, chì face difficili per disignà e pezzi petite. Per l'articulu hè bisognu di una scheda di una forma cuadra. Sì avete una carta A4, dàchanu in una manera chì un triangulu isòcelule hè statu furmatu, è una stenda rectangulare resta in a parti.
  2. Trimate sta striscia cù una scissors stijna o schiazzu clerical - ùn avemu micca bisognu. A riva di u papetu fussiru asciuta. Avete una figura di forza origami - un quadru di carta, curvatu diagonali. U so latitudine ùn deve esse menu di 10 cm, è per a prima volta hè megliu piglià un quadru duie volte per fà tutti i foldie più faciuli.
  3. Cavuramos u triangulu resultanti, è da dopu avvicinassi u papulu nantu à a secunna diagonal. Ogni chjappie hè robbicatu currettamente cù i dete o un regnu. Doppu nun difettu, avè vistu nantu à u papetu dui fasgianu, fatti in un patrone di cruci.
  4. Avete bisognu di fà four folds. Per fà quì, impruvule un di i latiti di u quadru chì avà accunsente cù a diagonal adjacente. Allora ridinate u listinu è avè passatu à u partitu vicinu. Facemu questu operazione nantu à ogni quatru da quatru licei di u quadru di u quadru à u turnu, rotanti u quadru stessu in u contr'à l'urariu.
  5. Repetite u passatu previstu, ma in l'altra direzzione, questu, in sensu urariu.
  6. Dopu a cumplegnu passi 4-5, 8 novi folds sò aghjuntu à a nostra carta di carta - questu hè cumu si vede.
  7. Da una cantonezza di a squadra furmemu a cuda di l'ubligatoriu. Dopu tuttu, avemu fattu una culomba tridimensionale fora di carta!
  8. U stadiu sussegwenti hè u più rispunsevule è cumplessu. Hè necessariu, mentre chì mantene una carta di carta in una certa postura, per dàllu immediata di parechji volte. Fate u paperu, cum'è in a photo, passendu a cuda di u palummu quandu l'indici è ei media di a manu manu manca, è à pressu à pressu a cantu o uppu (quellu pico).
  9. Quandu si cunghjuntanu i cantoni opposti, dui d'elli ci ocultaranu nentru à quella figura. Dui alti scossi sò l'alioni futuri di una culomba di carta.
  10. Ricerca cù cura di i dui oculisti in questa scola. Finu à quì si vede u listessu, ma prublemuniu unu d'elli sarà pico, è l'altru - una cuda. Sè vo avete fattu eseguitu i punti precedenti, i dui rinculi anu da esse riesciutu senza difficultà, per ghjaccerà in anticipu stabilitate di e ligne.
  11. Una di l'ale dipendenu.
  12. Dopu avemu aduprate u palumme è aghjunghje a seconda ala. Allora pudemu formà a capu: perchè avemu spurtatu u punta di u filu di freccia à l'internu, furmendu u beccu di l'uccellu. A cuda hè inturnita pocu back, è l'acellu in a tècnica d 'origami hè prestu. Comu pudete vede, fà una culomba fora di carta ùn hè micca ghjustu difficultà.

Tali paludi fete di carta pò esse di qualchi grandu è culore. E se ti li attaccanu à stringhi è l'aghjunghje cù un corpu, avete un bonu mobili cù culori di colori stampati da u minimu muvimentu di l'aria.