Bouquet di chocolati cù i mo ghjorni - classi maestri

Probabilmente tutti pagonu assai è più d'una volta vistanu pruduttu di documenti è carta corrugata.

È parechji avemu avutu u desideriu di fàlli! Allora, vogliu mustrà affirmassi una classa maestra cumu per escoger un munzeddu di bombelli. Ci hè più faciule per fà documenti prestiti per questi scopi. venduti in i stanzi. Invece, i candiesi fatti cù i so propri mani , troppu, fà, hè impurtante solu chì si sò fitte in forma.

Bouquet di chocolati cù i mo ghjorni - classe maestru per i principianti

Avemu bisognu:

Cumplementu:

  1. Cuminciamu cù a scuma base, aghju pigliatu un spurennu di plastica, di 2 cm di grossu, aghju tagliatu qualchì forma, in questu casu hè un ovale. Guariscenu i cimi cù una cinta satinata larga, accumpèvule a plastica spuma.
  2. U papulu deve esse tagliatu in tarri di 4 cm di largu.
  3. Eccu sti riticuti sò chjusi in una durata di 15 cm.
  4. Per fà un petale di crocus, hè bisognu à piglià una striscia è torna. Eccu accussì,
  5. è dappellinu a meza.

  6. Avemu questu petalo. Pigliemu caramellune, spinchulevuli, calà a cinta è cumincia à fà i fiori.
  7. Pigliemu una picciuttina è fate un candilitariu nanzu. Qualchissia prumoveime prumesse in un film trasparente, ùn aghju micca fà, sti candie sò tutti i stessi - ùn sò micca guardatu per longu.
  8. Ogni crocus possa 3 petali. Pigliemu e appiegà prima un, poi u prossimu, è cusì tutti i trè. Fix these petals with tape teip, tinghje à u to dintu. A finale di u cializmu, abbandunate liberu, perchè pò esse facilmente intricate à a spuma. A noi devendrà da questi blocchi.
  9. Pigliemu i nostri fiori è cumincià per cullà u bouquet. Per fà questu, a pezza in u plastica spuma, in a pusizione chì hè più attraente à noi. Pigliemu u sisale, avemu principiatu per cercate e voce, femu l'erba.
  10. Tutte epiadi innecessarii è protrudingi di grass caghjà ne limpiamo, cut. Cù u nostru terre di sisal avemu diceraghju u fondu. Scagliatu u quadru di u grandu cumu, è cù l'aiutu di agullas o cola cù un pistola attaccatu à a scuma.
  11. Aghju aghju aghjustatu cù e tote in l'estremità, sò assai cronifici à sguassà quandu spuntà, per ùn spuntà cù tuttu u mo impurtante forza.
  12. I nostri loveri additivi seranu inseriti trà i crocuses, pudete puru inserisce ribelli di satin, tuttu ciò chì hè a manu! Hè ciò chì avemu.

Per principianti, l'alchimia sò l'opción più faciule, postu chì i rosi sò fatti più difficlii.

Eccu avemu un bouquet di chocolati è di carta corrugata. Iò vulete tutti successu creativi è inspirazione!