Cabbage cù funghi

Kapustnyak hè un platu naziunale in Polonia è Ucraina, populari ancu in Bielorussia, Russia, Moldavia è altri populi slavi. A sopa di col è una sopa spina, u principale principale chì hè col abultado, col frescu o agrì, risu o millet, zappiani, uni pochi patate, pepite dolce (staggione) è ancu altri ingredienti sò ancu aghjuntu. A col pudete esse cugliu magre o basatu nantu à u brou di carne. In diverse versioni naziunale è regiunale, a preparazione di col è distintu, ogni ricetta teni e so peculiarità propiu, per esempiu, in ucraina chiatta hè lavatu, è in Polonia, à u cuntrariu, u col puddaru hè aghjuntu.

Dicinu cumu per fà una culina di colzi cunghjenti cù e funghi.

Cabbage cù funghi

Ingredients:

Preparazione

Se a col è agria (preferibbilmente chucate, è micca salata), la lavamu cù l'acqua fridda è u lamparaghju in un colatore. Sì u col è frescu, solu chop.

Trimate i cracke cù cazzi, cunsigliate in una pezza è affundate u grassu. Fate fugliate in questa grassuni ciputi finamente finti. Add carottes finti è mushrooms. Focite tuttu in caldu di u lume, è succorsi di qualchì occasione cù spatula, durante 15-20 minuti, aghjunghje col, riccu lavatu è spices. Invece di u risu, pudete aduprà millione. Dopu avè stufatu per altri 8 minuti, vendu nantu à u brou (o chicken o vagnari, per esempiu) o l'acqua. Scogghianu tutte e ghjunghje durante 8 minuti. In fine, pudete aghjunghjite a brine di col (1/4 di u tutale). Pudete ancu aghjunghje à a col 1-2 st. spese di pasta di tomate. Pusitondu u cavallu nantu à i tavulini o sopop. Pudete tempu di a dinunazione cù l'agliu è u pimentu rossu caldo è sprinkle cù l'aromi piccati. Pudete puru cumpagnie u col cù una piccula cantina di crema agria, prima di manghjà.

Per fà u cunsumu nutritiu, pudete aghjunghje à u coltante cù pezzi di funghi chì in u calchinu era u caldo. Un pienu biribiltu cusì perfetta à u lunchu cum'è a principal o solu.

In l'opzioni pà issuria è vegetariani di sfarenti punti di vista, ùn pudete micca aduprà grassu in a preparazione di cole, a sustituzione cù oliu naturali di mantra o vegetale.