U picciottu ùn caghjà micca

Li picciotti chì anu alliatu, defecate bellu aspessu, succede chì ancu dopu ogni nutizie è in l' artifice hè quantè pocu frequente . E questu hè cunsideratu cum'è normalu. Ma quandu u zitellu ùn puderebbenu micca ghjornu, a mamma si mette in panicu è ùn sapi micca ciò chì farà.

Hè bisognu di piglià una attivazione o piglià una attesa à stetta è vedà? Cume per impedisce di stinpià è nurmalizà u prucessu digestivu? Scupremu cusì quantu u zitellu ùn pò micca intracense è cumu quellu chì face u corpu.

U zitellu ùn averia micca

Quandu u zitellu hè amatuatu è guadantu pisanu bè, pò esse dichjaratu chì ellu sia chjucu, è per ellu ùn ùn paseghja di fame è hà da sviluppà e fecal masses. Ma spessu ci hè una stampa chì un zitellu senza raggru aparente ùn stà per pruronazione regularmente.

U mecanismu di difecazione, cum'è questu tuttu di a digestioni, hè solu furmatu. È in parechji intervalli d'età pò esse un fallimentu. Cosa da fà quandu un zitellu ùn hè micca chjucu per 3 ghjorni o ancu una settimana? Sì u zitellu hè cum'è sempre bellu è attivu cum'è sempre, è hà gasu, perchè ùn anu micca troppu in tantu è fate qualcosa.

Quandu a purga è i prufissiunale di a cunsistenza normalisa, u zitellu pò facilmente a pompi, u più prubabilmente cambiò u so schedariu. Un zitellu puderà tuttarate ancu una volta a settimana, basta chì ùn ùn mette micca.

Se u zitellu pardona, ma ùn hè micca struitu, diventa capricciusu è impunite e so pezzi in u so stomacu, è a mo mamma vede chì u zitellu ùn hè micca cunfurmatu, ch'ellu duverebbe bisognu. Hè necessariu di fà parechje volte à u ghjornu, masajaghju a zumme, acchàggnulu à u dizziunariu, per fà un bagnu bagnu. Hè pussibule pruvà trattatu un culo cù una crema di i zitelli per entra una punta superficiala di siringa in un rectu. Questu puderà aiutà à rinfurzà l'sphincter.

Quandu tutti l'azzioni sò ineffettuale, in u zummeddu chjudiassi, è i gasi ùn si ne vanu, u zitellu fissatu stubbornly ùn salda micca, da quì anu da fà un enema. Per un figliolu sottu un annu, u so volumu ùn sera più di 50 ml di l'acqua fresca. Ma ùn ci hè micca troppu invaditu à questu, perchè u corpu hà avutu prumessu d'utilizà è ùn saria micca pussibule di fà senza defecazione forze.

Perchè ùn un criaturu nascita?

Dopu chì l'intestinu sia dispunibule u meconiu, u principiu di esse populatu cù a microflora curretta, chì in u futuru regule u prucessu digestivu. À u principiu di u so travagliu u corpu pare avè avè travagliu varii opzioni per u travagliu è cumu seconce cunsiquenzi pò esse disturbazioni minimi in u regime. Hè necessariu per guardà a mamma chì se u zitellu ùn facia è fasgianu, puderia avè una obstruczione intestinali per una struttura anormale. Questa hè una scena urgente di vede un medico.