Casteddu di i Contessi di Flanders


U casteddu di l'abbitazzioni di Flanders in Ghent oghja oghje u postu più impurtante cumu trà i muntagni di a cità, cum'è per fora, hè sempre bella è majestuva cum'è parechji seculi. Hè situatu à u centru di Ghent è hè l'unicu château medievale in Belgio , in quale a parti difensiva di a struttura hè bè custommerita.

Cosa interessantissima à u castellu?

Oghje, u museu di Armi è Studi Medievali di a Tortura hè apertu in u casteddu. In seguitu hè un locu per esercitazioni publiche, chjamatu Veerleplein. Inoltre, u palazzu di u casteddu hè in parti entourée da un fossa.

In u Museu d 'Armi dispunibule assai assortimentu di spade, daggers, ballesta, spata è sputichi. A maiò parte di a cullezzione fù assemblata da l'industriale Adolf Nate. Trà i specimensi rarus, avemu a selezziunà pistoli incopoli cù perli è ivori è armature variate. Questa dimostrazione duverà sensu di interessu à i fanni di armi storichi.

Un museu di ghjustizia cù una varietà di strumenti di tortura hè un spettaculu solu per u populu forte forte, à l'altru, e furmazione di u pezzu corpusicu pò spaventu è mossi. Per quessa, hè megliu attentu à a coletta armi. In u casteddu di l'abbitazzioni di Flanders in Belgio , truverete ancu una buttrega di souvenirsi induve si trovanu assai prudutti artighjanali.

Cumu ghjunghje?

Per arrivare in u casteddu di i cuntenuti di Flanders in Ghent, pigliate a ligna di trammi 1 è 4 (u stop per esse chjamatu Gravensteen) o in buses 3, 17, 18, 38 è 39 (avete bisognu à a voce di u Korenmarkt).