Castelli di Belgio

In Belgique , parechji castelli medievali eranu cunservati ch'è in qualchì altru paese europeu. Tutti l'anu vistu un rolu significativu in a storia di a Belgium stessu, è in a storia di Francia, l'Olanda, è altri Stati. Serrature "coperta" un periculu di tempu vastu - da a Alta Edita Media à u Rinascenti, è, secondu, secondu u tempu di a custruzione, amparate tutte e scena di u sviluppu di l'architettura serf: pudemu vedere tutte e casi più impreviate e castelli più reminiscente di palazzi.

Ùn solu per discrìviri, ma solu per listinu tutti i castelli belgues hè assai difficiue - sò cunservati quì più di 3 mila, è 400 d'elli sò aperti per visita. U più grande di castelli per u quatru quadratu hè in li pruvinci di Liège , Namur è Lussemburgu. Ciò avemu avertitu solu nantu à i più significanti è interessanti di elli.

I castelli di a regione Flanders

  1. A maiò parte di i casteddi di a regione Flanders sò custruiti di ladrone rossu, mentri l'edifici a Wallonia sò principarmenti a petra.
  2. U casteddu di u conte di Flanders hè unu di i castelli più prestiti in Belgio. Ci hè un castellu vicinu à Ghent ; u sicondu nome hè u Gravensten. Oghje opera u Museu di Ghjustizia è Arms.
  3. Gerald Devil Castle hè unu di i castelli più chjaru trà i turisti. Ci hè à pitturendu di u casteddu di u conte di Flanders. Cumpagnatu u 13u seculu, fù chjamatu dopu u so primu pruprietariu, chì, secondu a legenda, riceve u so alcuni degutu à u fattu chì tutte e donne anu avutu uccisu solu.
  4. Casteddu Gaasbek - un edifiziu classicu in u stile neoghetticu, simile à un casteddu di u conte di fata. Hè situatu à a cumuna Lennik vicinu à Bruxelles . Dopu u 1924, u casteddu hà un museu induve pudete vede una cullizzioni d'articuli di i seculu XV-XVI. ancu in questu l'aranciu di a cumpagnia di perfume Guerlain sò stati passati.
  5. U Casteddu di Sten hè in Amberes . Cumu cun ellu, pudete dì chì a storia di sta cità principia. U casteddu era a prima strutturata di petra, chì hè riflittendu in u so nome (Steen in traduzzione è significa "petra"). Oghje, u casteddu hà pocu mancatu - a maiò parte era demolitu à l'alluminatura di u fiumu.
  6. Micca da a cità di Lovaina hè u casteddu di Arenberg ; Avà hè ancu u dipartimentu di l'ingenieria di l'Università Catolica di Leuven.
  7. U più grande casteddu in Belgio hè u cumandamentu di l'Alden Biesen (Landcommanderij Alden Biesen) vicinu à a cità di Bilsen. Hè struitu in u seculu XI. Oghje, u casteddu hè un grande centru di cunferenza è u centru culturale, ricevi una variità d'avvenimenti, cumpresione di cunfronti di gaita.
  8. U casteddu di Van Oydonk fù custruitu in a vaddi di Lane; hè cunzidiratu unu di i castelli più belli in Belgio. Cumpagnatu in u stile flamandese spagnolu.

Castelli di Regione Valona

  1. U castellu di Ekuzin-Lalen in a pruvincia di l'Hainaut hè unu di i castelli più antichi in Belgio (data di u 11 ° seculu). Situata nantu à una spedizione rochida, u casteddu ci mostra un pianu sanu di e strutturi difensi medievali.
  2. In a pruvincia di Lussemburgu, quasi nantu à a fruntiera cù a Francia, hè u castellu Bouillon (u Casteddu Bouillon) - una di i più impurtanti in e strutturi di difesa di u Medievu. Oghje, ùn pudete micca solu esaminà l'esposizione, ma ancu diventà un spettru di a rapprisintazione cù a participazione d'avè di preda, è pruvate a biera, chì hè prudutta in una bassa cervecera in u casteddu per più di 400 anni.
  3. In a pruvincia di Namur , a 5 km da a cità di Jambla , u Casteddu di Corra hè situatu. U paese di u quale hè situatu, o più bienu, chì si criscinu à questu, hè chjamatu in l'onuri - Corroe-le-Chateau. Prutittendu à questu ghjornu quasi in a so forma uriginale, u casteddu hè digià dettu chì hà datu una idea di cumu si circundava u Louvre in u XV seculu.
  4. Un altru casteddu in a pruvincia di Namur - Weev , custruitu vicinu à u paesi di Sel (Celle); ellu appartene à a famiglia Liedekeke-Beaufort, chì i membri anu sempre vivi in ​​u casteddu. È vicinu hè u casteddu di Miranda - u casteddu "inutitu" più in Belgio. Perteneci à a listessa famiglia, ma hè stata abbandunata è gradualmente distrutta.
  5. À u cliff altru à u fiumu Les, 40 km di Dinan, ùn hè unu di i casteddi più grandi in Belgio - Walsen , in qualchì volta u chjamatu "Neuschwanstein belga". Oghje ghjornu oghji i discendenti di Guillaume de Lamarck, chì hè stata alcumante "Ardennes Vepr", chì hè scritta in a rumanzu di Walter Scott "Quentin Durward".
  6. Casteddu Antoine , unu di i castelli belga più famosi, si trova in a pruvincia di Hainaut vicinu à Turna ; ghjè propiu di famosa famiglia di Lin. A famiglia chjamata pertenece à u castellu Beloel (Belel, Belell).