U casteddu di Wojew


Belgium hè famosa per a so architettura antica è medievale. In a pruvincia di Namur , vicinu à u paesi di Cell (Celles), hè u casteddu majestuosu di Wei, chì ghjè una edizione maestrale di l'architettura militari di u XV sèculu.

Descrizzione di u casteddu

U Casteddu di Weev hà a forma di un pentagariu irregu, i so rotuli sò decorati cù 6 torreti rotonduli in punta. Cinqui di quelli date dapoi u 13u seculu, è l'ultimu sestu - u chjucu, chì hè situatu à a diritta di l'entrata principale di a citadella, hè stata rializata dopu. A parti nordica di a facciata hè decorata cù una cupola cun u bigliettu.

L'internu di a fortizza, da a so originalità, ùn hè micca inferituali à a facciata. Ci hè una cullizzioni unica di mobili chì data di u Medievu à a fine di u XVIII sèculu. In i chjusi di u casteddu di Vev ci sò assai sculture è l'armatura di cavalieri, in i muri, ci sò l'armata di famiglia, ritratti di i membri di famigghia è i pittori pintoreschi, è dinò l'articuli di casa. Prestu in ogni postu una chiesa antica si hè custruitu in u palcuscenu sò colti di platti.

Eccu l'ombra di e tradizione ancestrali, i visitanti ùn ponu micca esse sorpucitu da u fattu chì u Casteddu di i Veins da u 12e seculu ùn cambia micca i so patroni. Oghje hè a famiglia di a famiglia Liedekerke-Beaufort (Liedekerke-Beaufort). Sò discendenti di l'anticu genaru Beaufort. A strada, sta furtizza hè un orgogliu lucale, perchè in a so storia di l'esistenza, hè stata presa da una timida solu.

Aperzione di u casteddu è u prezzu di u bigliettu

Per i visitori, e porte di u castellu Veu sò aperti da 10 à 6 ore da aprili à uttrovi (inclusive in uttrovi è d'aprile). True, l'Uffiziu di u bigliettu sò solu travagliu finu à 5 ore, vale a pena cunsiderà questu quandu a planificà una scursioni. U casteddu ùn hè micca travagliatu i luni (esempiu di lugliu è d'aostu), è ancu in certi paesi naziunale.

Comu parte di un grande gruppu di scursioni (cù un arranzzione anticipa), u duminiu pò esse visitatu annu nantu à ogni ghjornu di a sema. A durazione di una excursione individuelta hè di 50 minuti è una scursione di gruppu hè di 75 minuti. L'attrazioni attuale si parranu in 6 lingue: Olandese, Polacco, Spanish, English, German and French. U prezzu di u bigliettu 8 euroni - per adulti, 7 euri - per i studienti è pensioni, 5 euri per i zitelli da 6 anni.

Per i zitelli, custituiscenu un vestiti medievali reali cù interessanti divertimenti è cuncorsi. Arcuni attivitati sò chjusi, per quandu a planificà una visita, verificate l'infurmazioni in anticipu.

Cumu à u castellu di Weiß?

Castello Vev si trova una ora è un mezu di impunità da a capitale di u statu di Bruxelles . In car, pò piglià a strada número 94 (a seccione entre Dinan è Sironn). Sè vo passite da a cità di Namur , a furtizza hè 130 chilometri per l'autostrada E42. Inoltre pudete visità a splutazioni cù una scursioni organizzata.