Scorri da u filmatu un novu prughjettu di Woody Allen nantu à a spiaggia

Verily: Woody Allen hè una persona fantastica. Invece a so età avantaghju, cuntinua per fà i film unu per un! Solu avemu riisciutu di alluntanassi da a premiere di "Vita Seculare", cum'è noi justu aspittendu à a riunione cù a prima seria di u metru - "A Crisis in Six Scenes". E ora l'impatente direttu di 80 anni di novu hè novu nantu à u settore.

U direttore, cunnisciutu per a so prolificità, hè filmatu un altru prughjettu. Hè stata misiuta in u prucessu di scaccionu, mentri ùn si parlava micca a so storia o u titulu. U travagliu nantu à l'altra capulatta di u re di a paradossi hà digià principiatu. Comu u situ principalamentu pricicu esse chjappu New York.

Damasini è signori in vestiti d'annata

In u situ hollywoodreporter.com, truvamu l'infurmazioni nantu à u casting di a futura "obra maestra". Allen hè veru per ellu stessu, cum'è sempre. Ellu inviteghja solu u megliu in u so film.

In u novu, 53 filth (film), l'astresi di u primu stadiu seranu fotografiatu: James Belushi, Keith Winslet, Justin Timberlake è l'attore Juneau Temple ("Crack", "Atonement") - figlia di u direttore britannicu Julien Templ.

In a retazione hè messa in impresa da i primi ghjorni di filmi: u cantante è l'attuali Justin Timberlake pruvò à un pezzu di piscatu chiuso in stile retro. Ovveramente, u so eroi si funziona nantu à a spiaghja per un salvatore.

Leghje ancu

I ghjurnali pudiani sapè chì l'heroina Kate Winslet hè in u centru di l'eventi. A storia, chì dilla à i televidanti Woody Allen, hè in i 50 anni distanti di u XX sèculu.