Diagnostu di Osteoporosi

L'osteoporosi hè una malatìa chì hè a natura sistimica. À i primi stadi di u sviluppu sviluppassi lentamenti. Per quessa, quandu si manifesta chjaru, parechji pacenti ùn anu bisognu di rializà una operazione in diverse parti di u corpu. Hè per quessa hè ricunnumandatu per diagnostichi l'osteoporosi, almenu una volta per annu à tutti i persone chì sò digià 40 anni. A cosa hè chì u sintimu sintumu di a malatia hè una diminuzione di a densità di l'uce di u scheletru tutale, per quessa chì i fratture spessu occure due to a small load.

Di diagnosticus di l'osteoporosi

A più chjave chì deve esse ricordatu - cù l'aiutu di a radiografia tradiziunale ùn pò micca valutà apprezzà u gradu di a malatia. Stu metudu piglia solu pussibule di suspettà a prisenza di a pezza. Assicurà un cursu è una valutazione precisa di u scheletru, avete bisognu di ottene infurmazione quantità chì mostra u statu propiu di l'osse. Cusì, u diagnosticu di l'osteoporosi di a spina, cosce, braccia è u restu di u scheletru hè realizatu. Questa stimazione hè cunsiderata cum'è basa. Hè chjamatu densitometru è pò esse di parechji tipi:

Inoltre, u diagnosticamentu di l'osteoporosi hè fatta nantu à a basa di i secrezii di u sangue è di u corpu, chì ancu permettenu di esaminà tutte infurmazioni impurtanti rispunsabbili di u statu currente di u tessulu di u sangue. I principali elementi chì deve esse indirizzati sò:

In a maiò parte di i laboratorii, à l'ora di issuazione di i risultati di e teste, cù l'indicador d'avanti, ci hè ancu una trascrittu, chì permette a valutà u statutu di u tessulu di u sangue. Sì i dati ricunnisciuti ùn sia fallutu in l'urdichi prescritti - vi vale a pena trovi.