A Duchessa di Cambridge una volta annantu à i règuli

Dopu fattu cù u Prìncipi William, diventendu a Donnessia di Cambridge, Kate Middleton hè obligatu à observà assai règuli è seguitanu riguardu l'etiquette. In ogni casu, a moglia di u princìpinu hà permessu di certu liberta, chjamatu, spessu usa a robba in parechji volte.

Pratu negru è biancu da Tory Burch

L'altru ghjornu, Catherine, chì hè amatu in l'Inghilterra è hà chjamatu a Principessa di u Prisu, cù Ghjovanu andonu à visita à u London College Harrow. I ghjurnali fistichinu u vestitu di u duchessu, cumparendu i fotografici, anu saputu chì in questu ella hè stata figurata in u publicu in a primavera di u 2014 durante u so viaghju in New Zealand.

U vestitu favorevule o economica?

I media avianu subitu subitu a l'infruzioni di e regule è scrivenu chì Kate Middleton torna u dirittu u bonu riali senza cumprà vestiti extra.

Hè vale averà aghjuntu chì a ghjovana donna, invechju l'altu statu in a società, acquistenu marche demucratiche è spessu porta a vestitu, u prezzu di quale ùn sia più di 500 dolenti.

U so vestitu biancu è biancu custituta solu 395 dolares è fermamente hè piacevule à Kate, per quessa, hà digià vistutu novamente, u insider hà infurmatu.

Un cunsigliu da u Vivienne Westwood

Westwood hà appruvatu l'impulse di a futura Reina di a Gran Bretagna, dicendu chì a ghjornu di u so vestitariu, crea l'esempiu cusì propiu per i so cuncepte. U moda designer crede chì questu hè un effettu benefizièvule in a preservazione di l'ambiente.

Leghje ancu

Kate è William

A fini di a aprili di u 2011, Catherine è William addivintaru maritu è ​​sposu. A ceremonia di u so matrimoniu hè stata un eventuali di l'annu not only in Gran Bretaña, a celebrazione hè stata difesa in parechji paesi di u mondu.

Un annu dopu a so famiglia diventa più - anu avutu un figliolu chjamatu George, è in u magiu di u 2015 una figliola era - Charlotte.

A famigghia riali, anche u statutu, ùn si pò micca in u casteddu, ma in una modesta campana Nottingham o in l'isula Galesa. A duchessa ella si va da manghjà, cammina cù i zitelli, un cane è ama di coccu.